تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عوارض دارایی های غیرمنقول مشمول معافیت نمی شوند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: براساس یکی از مصوبات لایحه مالیات بر ارزش افزوده مقرر شد عوارضی که بر دارایی های غیرمنقول وضع می شود، از معافیت ها خارج شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی درباره جلسه عصر امروز - یکشنبه - کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوع لایحه مالیات بر ارزش افزوده در نشست سه شنبه هفته گذشته صحن علنی مجلس بررسی و پس از تصویب کلیات برای بررسی بیشتر در قالب دو شوری به کمیسیون ارجاع شد که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت. 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، افزود: در نشست امروز بندهای این لایحه که به حوزه شوراها مربوط می شد با حضور رییس شورای شهر تهران، شهردار تهران و رییس شورای عالی استان ها بررسی و مصوب شد. 


وی با اشاره به بحث هایی درباره تلقی کردن مالیات به جای عوارض، ادامه داد: براساس یکی از مصوبات این جلسه قرار شد در مواد 9 و 27 که نرخ مالیات بر ارزش افزوده را مشخص می کند کلمه عوارض در کنار مالیات قرار گرفته و به آن اضافه شود. 


پورابراهیمی تاکید کرد: همچنین براساس یکی دیگر از مصوبات مقرر شد که عوارضی که بر دارایی های غیرمنقول وضع می شود، از معافیت ها خارج شود. 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جلسات آتی این کمیسیون ادامه بحث لایحه مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار می گیرد. 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics