تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فرهنگ مالیاتی باید در جامعه نهادینه شود

مدیر کل امور مالیاتی استان قم تاکید کرد: باید فرهنگ مالیاتی را به عنوان یک اصل انکار ناپذیر ، میان عموم اقشار جامعه نهادینه کنیم. به گزارش رسانه مالیاتی ایران، امدادی فرد، مدیر کل امورمالیاتی استان قم » در نشست با اصحاب رسانه به تبیین جایگاه مالیات و ثمرات ترویج فرهنگ مالیاتی در جامعه پرداخت

امدادی فرد گفت : از جمله راهکارهای موثر در ترویج فرهنگ مالیاتی و افزایش همگرایی مودیان با نظام مالیاتی ، تکریم و پاسخگویی مناسب به مودیان و جلب نظر و رضایت ایشان و همچنین مشاهده نتایج حاصل از پرداخت مالیات و موارد مصارف آنها در جامعه می باشد .
وی بیان داشت : با تمهیدات صورت گرفته ، مساعدت ها و تسهیلات ویژه ای برای مودیان همه بخش ها و گروه ها در زمینه بخشودگی جرایم و نحوه پرداخت مالیات آنها اتخاذ و عملی گردیده است .
امدادی فرد افزود : در قانون مالیات های مستقیم به واحدهای صنعتی فعال مستقر در شهرک های صنعتی و مناطق محروم ، معافیت های مالیاتی ویژه ای اختصاص یافته است که انتظار می رود این معافیت ها سبب تشویق و ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی به سرمایه گذاری در تولید و افزایش اشتغالزایی در این واحد ها منجر شود.
وی در خاتمه با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در زمینه جلوگیری از فرار مالیاتی گفت : با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی نظارتی و بازرسی و امنیتی ، مودیان متخلف شناسایی شدند و پرونده های مالیاتی آنها با درجه اهمیت بالا در اولویت رسیدگی قرار گرفته است و با شناسایی و توقیف اموال و ممنوعیت خروج آنها ازکشور، مالیات شان در شرف وصول است .

 

 

منبع خبر: اینتا مدیا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics