تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فاینکس ۲۰۱۹ برابر با نمایشگاه بزرگ صنعت مالی چین

مشارکت در رویداد مالی ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی مالی در خاورمیانه بسیار چشمگیر بود و کاملا می توان این رویداد را برابر با نمایشگاه بزرگ صنعت مالی در چین دانست.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، اسوتلانا استاوروا، مدیرعامل انجمن جهانی روابط عمومی (Ipra)در خصوص فاینکس ۲۰۱۹ گفت: چنین رویداد مالی با چنین وسعتی را می توان برابر با نمایشگاه بین المللی صنعت مالی در چین دانست با این تفاوت که همکاری ها در فاینکس ۲۰۱۹ بسیار چشمگیر بود.

 

وی  بیان داشت: به تمامی همکارانم در حوزه روابط عمومی و انجمن جهانی روابط عمومی اعلام کردم که به ایران سفر خواهم کرد و در یک گردهمایی مالی شرکت می کنم اما تصوری که داشتم تنها در حد یک گردهمایی بود و توقع برگزاری چنین رویداد بزرگی را نداشتم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

خانم استاوروا در ادامه به نقش روابط عمومی در بازارهای مالی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها همیشه در تمامی صنایع نقش واسطه ها و تسهیل گرها را ایفا می کنند. حال این تسهیل گرها چه در بازارهای سهام فعال باشند یا بازارهای دیگر، نقش آنها تفاوتی نمی کند. اگر رویدادی به خوبی برگزار می شود به این معنی است که روابط عمومی های ذیربط با هم تعامل و همکاری خوبی داشتند و دست در دست یکدیگر توانستند یک رویداد را به سرانجام برسانند.

 

وی ادامه داد: این همکاری ها همیشه هم به نفع مخاطب است و هم به نفع برگزارکننده! به این ترتیب که مخاطب خدمات خوب و منظمی را دریافت می کند و به تمامی خواسته های خود از یک رویداد مالی می رسد و از طرف دیگر برگزارکننده نیز با استقبال خوب مخاطب همراه می شود و می تواند هم به منفعت اجتماعی و هم به منفعت اقتصادی خود برسد.

 

مدیرعامل انجمن جهانی روابط عمومی در خصوص نقش فضای مجازی در رسانه ها و دنیای کنونی بیان داشت: تمام اتفاقات دنیا بر پایه دنیای دیجیتال است و هم اکنون هر ثانیه در هر روز در حدود ۱.۷ مگابایت اطلاعات توسط بیشتر از ۷ میلیارد انسان در حال رد و بدل شدن است . پس می توان نقش روابط عمومی ها را در فضای مجازی بسیار تأثیرگذار دانست به این دلیل که باید این جامعه مجازی ۷ میلیاردی را فرصتی برای ارتقاء صنعت خود بدانند تا بتوانند با تولید محتوای جذاب و مفید، کابران بسیاری را به سوی صنعت خود جذب کنند.

 

 

در جریان برگزاری  فاینکس ۲۰۱۹ یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به نمایندگی از سازمان بورس و اوراق بهادار و خانم اسوتلانا استاوروا رییس انجمن جهانی روابط عمومی (Ipra) تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. سال گذشته انجمن بین‌المللی روابط عمومی، پس از بررسی فعالیت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در زمینه ارتقای سطح سواد مالی با عضویت این سازمان در انجمن فوق موافقت کرد و پس از آن نیز موافقت خود را با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با این سازمان اعلام کرد . این نخستین بار است که یک مقام از انجمن بین‌المللی روابط عمومی به ایران سفر می‌کند.

منبع خبر: بورس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics