تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سقوط سهام هنگ‌کنگ، سهام آسیایی را پایین کشید

روز پنج‌شنبه، درحالی که بازارهای هنگ‌کنگ، با تداوم اعتراضات گسترده، برای سومین روز متوالی افت کردند، سهام آسیایی پایین آمدند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، کمرنگ شدن امیدها در مورد اینکه ایالات متحده و چین در حاشیه اجلاس گروه جی ۲۰، که قرار است در ۲۸-۲۹ ژوئن در اوساکا برگزار شود، بتوانند به یک توافق تجاری برسند، حال‌وهوای بازارها را تحت تأثیر منفی خود قرار داده و سود اوراق قرضه را پایین آورده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

هیروکازو کابیا، استراتژیست ارشد شرکت اوراق دایوا، گفت: پیش از اجلاس جی ۲۰، حتی برنامه‌ای برای دیدار در سطح وزیران دو کشور هم وجود ندارد. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت توافق مهمی در این اجلاس صورت بگیرد.

 

داده‌های تاجران اروپایی نشان می‌دهد سهام این قاره معاملات امروز خود را با رشد آغاز کرده‌اند. داکس آلمان ۰.۵۵ درصد، کاک فرانسه ۰.۱۲ درصد و فوتسی انگلیس ۰.۳۰ درصد رشد کرده‌اند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن، ۱ درصد سقوط کرد.

نیکی ژاپن ۰.۴۶ درصد از ارزش خود را از دست داد.

 

شاخص هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ، که دیروز ۱.۷ درصد سقوط کرده بود، در ابتدای معاملات امروز تا ۱.۸ درصد سقوط کرد، اما با بسته شدن بازارها بیشتر سقوط خود را جبران کرد و تنها ۰. ۰۵ درصد پایین‌تر بسته شد. سقوط اولیه این شاخص باعث اضطراب در بازارهای منطقه شد.

شاخص کامپوزیت شانگهای توانست ۰.۰۵ درصد بالاتر بسته شود.

کاسپی کره‌جنوبی ۰.۲۷ درصد پایین آمد و ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۰۲ درصد افت کرد.

 

نرخ سود اوراق ۱۰ ساله آمریکا دوباره روند نزولی خود را از سر گرفت و به ۲.۱۰۳ درصد رسید، که نزدیک به رکورد پایین ۲.۰۵۳ درصدی روز جمعه، که پایین‌ترین سطح آن از سپتامبر ۲۰۱۷ تا کنون بود، می‌باشد.

در بازار ارز، نرخ برابری دلار با ین ژاپن ۰.۲ درصد تقویت شد و به ۱۰۸.۳۲ رسید.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics