تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد سریع صنعت بیمه در قاره آسیا

آسیا همچنان به عنوان موتور بازار بیمه جهانی به واسطه رشد دو رقمی بازارهای نوظهور حاضر در این قاره ادامه می دهد و این شرایط تا سال 2017 میلادی ادامه دارد. رشد سریع صنعت بیمه در قاره آسیا، این منطقه از جهان را در آینده ای نه چندان دور به موتور جهانی حرکت بازار بیمه تبدیل می کند.

 "مونیخ ری" یکی از شرکت‌های بیمه بزرگ جهان در جهان و اروپا با انتشار گزارشی اعلام کرد که تا چند سال آینده بازار بیمه آسیا همچنان به رشد پر شتاب خود در میان بازارهای جهانی ادامه می دهد؛ این در حالی است که در برخی از کشورهای این قاره مانند فیلیپین، این رشد با شتابی بیشتری در حال وقوع است.

 

 آسیا همچنان به عنوان موتور بازار بیمه جهانی به واسطه رشد دو رقمی بازارهای نوظهور حاضر در این قاره ادامه می دهد و این شرایط تا سال 2017 میلادی ادامه دارد.

 

 انتظار می رود بخش اولیه بیمه جهانی در سال جاری میلادی و سال آینده به طور میانگین چهار درصد رشد داشته باشد. یکی از این دلایل این مسئله به باور این شرکت آن است که خلاف شرایط مبهم اقتصادهای کلان در افزایش ظرفیت بیمه عمر در بسیاری از بازارهای نوظهور، سطح مناسب و معقولی از رشد در حال شکل گیری است.

 

این بیمه گر در آخرین گزارش خود درباره چشم انداز بازار بیمه آورده است، در میان مدت، بازارهای نوظهور در آسیا باعث رشد بخش بیمه خواهند شد. در سال جاری و آینده، میزان حق بیمه در بخش بیمه عمر در این منطقه رشد دو رقمی را تجربه خواهد کرد و بخش بیمه تلفات و دارایی ها تنها بخشی است که با اختلاف اندکی پس از بیمه عمر قرار می گیرد.

 

به عنوان مثال حق بیمه در بازار فیلیپین سال گذشته رشد 29 درصدی را شاهد بود است و درآمد از حق بیمه ها به طور میانگین سالانه 27 درصد رشد داشته اند.

 

حق بیمه ها در بخش اموال و تلفات در سرتاسر جهان شاهد رشدی چهار درصدی خواهند بود و پیش بینی می شود بازار بیمه عمر جهانی نیز رشد 4.5 درصدی را تجربه کند.

 

"میخائیل منهارت" رئیس اقتصادی مونیخ ری در این باره می گوید، خلاف توسعه ضعیف اقتصادی در برخی از مناطق، چشم انداز رشد بخش بیمه در دو سال آینده بسیار درخشان است. در میان مدت در بسیاری از بازارهای نوظهور رشد بخش بیمه ادامه دارد. این رشد نه تنها در افزایش نرخ ها مشاهده می شود بلکه در تمامی زمینه ها شاهد رشد چشمگیر و کاملی خواهیم بود.

 

شرکت بیمه اتکایی "مونیخ ری" در نوزدهم آوریل 1880 توسط  "کارل تیم" تاسیس شد و دیدگاه او تا به امروز در شکل گیری این شرکت موثر بوده است. این شرکت بیش از 130 سال است که در صنعت بیمه پیشتاز است. حدود پنج هزار شرکت بیمه در سراسر جهان از مشتریان این شرکت آلمانی هستند و مونیخ ری در 150 شرکت جهان حضوری فعال دارد.

 

این شرکت همچنین بیش از 50 بخش تجاری در سراسر جهان دارد. این شرکت آلمانی انواع مختلفی از بیمه اتکایی را تحت پوشش خود دارد و در زمینه بیمه عمر، درمان، دارایی، حمل و نقل، هواپیمایی، فضانوردی، آتش سوزی و مهندسی، خدمات جامعی ارائه می دهد.

منبع خبر: صنعت بیمه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics