تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

راه اندازی بازارچه تولیدات مشاغل خانگی در استان ضروری است

آقازاده استاندار مرکزی گفت: اختصاص مکان های مناسب در شهرستان های استان برای راه اندازی بازارچه های عرضه تولیدات مشاغل خانگی و خرد ضروری است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دبیرخانه ستاد سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، آقازاده استاندار مرکزی در دومین کارگروه تخصصی اشتغال استان ، اظهار کرد: برنامه ها در راستای اجرای ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر کسب و کار و ایجاد مکان های مناسب برای دسترسی واحدهای کوچک و مشاغل خانگی به بازار فروش در استان باید قوی دیده شودو متولیان موظف هستند در این حوزه باتقسیم بندی وظایف راهکاری عملیاتی در ایجاد بازارچه ها ارایه دهند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی ادامه داد: ایجاد بازارچه های فروش تولیدات مشاغل خانگی نقش مهمی در افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان دارد.


استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، اداره کل تأمین اجتماعی و اتاق اصناف استان باید با تقسیم بندی کارها گزارشی از نحوه ایجاد این بازارچه ها در نشست بعدی کارگروه تخصصی اشتغال استان ارایه دهند.


وی ادامه داد: می طلبد در نشستی با حضور اداره کل بهزیستی استان مرکزی و بانک ها این مهم مورد بررسی قرار گرفته و زمینه رفع مشکلات فراهم شود.

 

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به این استان ابلاغ شده که تا کنون ۲ هزار و ۷۹۸ میلیارد ریال ریال عادل ۹۰ درصد به استان تخصیص داده شده است.

 

منبع خبر: دبیرخانه ستاد سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics