تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نشست «فرآیند توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» برگزار شد

گروه اجتماعی نشست طرح «فرآیند توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی»، روز گذشته، ۲۶ خردادماه در اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دبیرخانه ستاد سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، نشست طرح «فرآیند توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی» روز گذشته، یکشنبه، 26 خردادماه با حضور رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان، مدیرکل و معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشاور امور بانوان استانداری استان اصفهان برگزار شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


محمود مراثی در این نشست، رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان اظهار کرد: کارفرمای این طرح معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر طرح محسوب می شود و مجری طرح نیز جهاد دانشگاهی است.

 

محمود مراثی ادامه داد: فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه توانمندسازی افراد به ویژه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کشور بسیار زیاد انجام شده است که متاسفانه بعضا پراکنده بوده است. اما باید در این طرح، از نتایج و تجربیات طرح های پیشین استفاده کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.

 

 


وی اضافه کرد: به عنوان نمونه فعالیت های مطالعاتی طرح توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستایی استان اصفهان توسط معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان انجام گرفته است، می تواند مورد استفاده مفید و موثر در طرح «فرآیند توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی» قرار گیرد.


رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اضافه کرد: در این طرح 460 نفر سهم استان اصفهان در نظر گرفته شده است و در 4 فاز اجرا خواهد شد.

منبع خبر: دبیرخانه ستاد سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics