تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حمایت جهاد کشاورزی آستارا از مشاغل خانگی

مدیر جهاد کشاورزی آستارا گفت: با توجه به نقش مشاغل خانگی در تحقق رونق تولید و اقتصاد، حمایت از این مشاغل در برنامه کاری این اداره قرار گرفته است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دبیرخانه ستاد سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، ایرج شیارکار روز دوشنبه در جلسه با کارکنان جهاد کشاورزی آستارا در محل آن اداره اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به منویات مقام معظم رهبری و تحقق رونق تولید، فرایند صدور مجوزهای مشاغل خانگی باید تسریع و تسهیل شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی اضافه کرد: تسهیلات مناسب به طرح‌های اشتغالزا با توجه به ظرفیت‌های موجود و اولویت طرح‌ها برای تولید انواع گل و گیاه، سبزی و صیفی، فرآوری و بسته بندی مواد غذایی، پرورش دام و طیور، شیلات و آبزیان اختصاص می‌یابد.


وی بیان کرد: از خرداد سال گذشته تا پایان خرداد امسال در حوزه مشاغل خانگی به 32 نفر و در طرح‌های خودکفایی به 20 نفر در مجموع تسهیلاتی بالغ بر هفت میلیارد و 200 میلیون ریال پرداخت شده است.

 

 


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آستارا گفت: در سالی که مزین به نام رونق تولید است باید گامی مؤثر در جهت افزایش تولید و حرکت در میسر اشتغالزایی و ارزآوری در بخش کشاورزی برداریم.
وی اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان از مشاوره کارشناسان مربوطه بهره مند و ضمن نام نویسی در سامانه مشاغل خانگی، پس از صدور مجوز، جهت دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شوند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و هفت هزار و 500 هکتار اراضی کشاورزی در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

منبع خبر: دبیرخانه ستاد سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics