تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تسهیل عرضه خدمات بیمه ای در قالب استارتاپ ها

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: عرضه خدمات بیمه ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و استارتاپ ها به عنوان مکمل شیوه های فروش سنتی بیمه، علاوه برایجاد رونق در بازار بیمه پایه گذار تحولی عظیم در صنعت بیمه محسوب می شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از بینا، از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، با هدف تامین نیازهای بیمه‌ای مردم و ضرورت حمایت از فناوری های نوین در صنعت بیمه در قالب تفاهم نامه میان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بیمه مرکزی ساماندهی و تسهیل فعالیت استارت اپ های بیمه ای را به عنوان راهکاری مناسب در دستور کار خود قرار داد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در این باره گفت: عرضه خدمات بیمه ای مبتنی بر فناوری اطلاعات با سرعت و کیفیت قابل قبول، ضمن افزایش رضایتمندی متقاضیان بیمه، موجبات توسعه بازار بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه را بدنبال خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: اکنون در مقطع فعلی، صنعت بیمه آماده پذیرش نوآوری و جذب فناوری است تا با بهره مندی از ابزارهای نوین ضمن اعمال مناسب مدیریت ریسک، به افزایش رقابت در این صنعت کمک کند.

 

رئیس کل بیمه مرکزی ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای ساماندهی فعالین مزبور در قالب کارگزاری های الکترونیکی بیمه، گفت: چنانچه نیاز به بازنگری در مقررات و ضوابط مربوطه باشد، به آنها پروانه فعالیت اعطا می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند درخواست کارگزاری الکترونیکی خود را در این زمینه به اداره کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای بیمه مرکزی ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

منبع خبر: بینا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعیده تشکری بافقی |   1398/05/06 19:05:57   |
0     0
استارتاپ ها در صورتی که مجوز دریافت کنند می‌توانند مانند سایر کارگزاری ها اما به شکل نوین اقدام به صدور بیمه‌نامه کنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics