تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

امروز آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده بهار است

امروز ۱۵ تیر ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار است و این مهلت قابل تمدید نیست.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، در ماه ژوئن، افزایش تولید نفت عربستان سعودی نتوانست افت تولید ایران و ونزوئلا، به علت تحریم‌های آمریکا و سایر افت تولیدهای این گروه را جبران کند و تولید اوپک پایین‌ترین سطح ۵ ساله جدیدی را به ثبت رساند.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بررسی‌های رویترز نشان می‌دهد، در ماه گذشته، گروه ۱۴ کشور صادر کننده انرژی، اوپک، ۲۹.۶۰ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرده است که ۱۷۰ هزار بشکه در روز از تولید ماه می کمتر است و کمترین میزان تولید اوپک از ۲۰۱۴ تا کنون به حساب می‌آید.

 


بررسی‌های رویترز نشان می‌دهد حتی با اینکه عربستان سعودی تحت فشارهای ترامپ برای پایین آوردن قیمت‌های سوخت، تولید خود را افزایش داده است، اما این کشور همچنان به صورت داوطلبانه کمتر از حد مجاز تولیدی که توسط توافق کاهش تولید اوپک برای هر کشور تعیین شده است تولید می‌کند.


عربستان سعودی تولید خود را ۱۰۰ هزار بشکه در روز، نسبت به ماه می افزایش داد و آن را به ۹.۸ میلیون بشکه در روز رساند. این همچنان کمتر از سهمیه تولید ۱۰.۳۱۱ میلیون بشکه‌ای این کشور است، که تحت توافق کاهش تولید اوپک تعیین شده بود.


علی‌رغم کاهش تولید نفت، قیمت‌های نفت تحت فشار نگرانی از کند شدن رشد اقتصادی جهان و کاهش تقاضا، از بالاترین سطح ۶ ماهه خود که فراتر از ۷۵ دلار برای هر بشکه بود، به زیر ۶۳ دلار سقوط کرده‌اند.


کریستن فریسچ، تحلیل‌گر کامرز بانک، می‌گوید: مجموعه‌ای از داده‌های اقتصادی ناامیدکننده از سوی ایالات‌متحده، چین و اروپا، باعث شده است نگرانی‌های جدیدی در مورد تقاضا شکل بگیرد، و تمدید توافق کاهش تولید اوپک، نتواند اوضاع قیمت‌ها را بهبود دهد.مطابق قانون، مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق سایت عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده به آدرس www.evat.ir ارائه و مالیات و عوارض متعلق را پرداخت کنند.

 

 

بنابراین امروز ۱۵ تیر ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار است و این مهلت قابل تمدید نیست.

 

مودیان مالیاتی به منظور برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی و جلوگیری از تعلق جرایم مالیاتی، می بایست درموعد مقرر نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار ۱۳۹۸ و پرداخت مالیات و عوارض متعلقه اقدام کنند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics