تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ایجاد صلح و سازش در پرونده اختلاف دو خانواده بر سر مهریه

ممبینی گفت: پرونده اختلاف بر سر مهریه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال که منجر به درگیری بین دو خانواده شده بود با تلاش و کوشش اعضاء شعبه ۱۶ شورای حل اختلاف این شهرستان با صلح و سازش مختومه شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، یک فقره پرونده اختلاف بر سر مهریه، شامل ۵۰۰ سکه بهار آزادی و دو شمش طلا یک کیلویی و طلای ۱۸ عیار به ارزش ۴۰ میلیارد ریال که در مراسم عروسی داده شده بود، با اختلافات پیش آمده پس از ازدواج منجر به درگیری، کشمکش و کدورت بین خانواده ها شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 
وی افزود: با ارجاع این پرونده به شعبه ۱۶ شورای حل اختلاف دزفول جهت ایجاد صلح و سازش، اعضاء این شعبه توانستند پس از برگزاری چندین جلسه با این زوج و خانواده آنان، با سازش بین آن‌ها از تشکیل پرونده‌های مهریه، نفقه و سایر مطالبات و همچنین نزاع دسته جمعی و ایجاد مزاحمت برای سایر خانواده‌ها جلوگیری بعمل آورند.


ممبینی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضاء این شعبه در حل و فصل این اختلاف بوجود آمده در این پرونده اظهار داشت: اگر وساطت و تلاش‌های اعضاء شعبه ۱۶ شورای حل اختلاف دزفول نبود این اختلاف به درگیری‌ها و نزاع‌های شدیدتر و همچنین باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌شد که خوشبختانه این تلاش‌ها و زحمات با کمک خداوند متعال نتیجه داد و این اختلاف پس از مدتی منتهی به صلح و سازش شد.
منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

حمزه دشتی ر |   1398/05/07 07:00:23   |
0     0
سلام
نتیجه گفتن این جمله "کی داده و کی گرفته "هنگام تعیین میزان مهریه
این میشه که هنگام وقوع اختلافات کار به نزاع و دادگاه و ابروریزی بکشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علی محمدپهلوان ایرانی |   1398/05/09 00:34:59   |
0     0
باسلام . ای کاش کمی اعتماد و صداقت در جامعه بیشتر می شد تا مهریه ها بیشتر براساس سنت حسنه اسلامی با یک جلد کلام ا.. و شاخه نبات و چندی سکه یا ... می شد نه اینکه منبع در آمد بعضی از زوجین . که پس از ازدواج مهریه را به اجرا گذاشته و درخواشت نفقه هم می نمایند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics