تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جزئیات طرح فروش پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک جدید اعلام شد

ایران خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود جزئیات طرح مشارکت در تولید خودرو پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک سقف پانوراما را اعلام کرد.


به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل ازطلا ،ایران خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود جزئیات طرح مشارکت در تولید خودرو پژو 207 دستی و اتوماتیک سقف پانوراما را اعلام کرد.در این طرح فروش که از تاریخ 98/04/22 لغایت 98/04/31 تا زمان  تکمیل وجه شرایطی برای ثبت نام کنندگان در نظر گرفته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر همین اساس ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و اگر ثبت نام مغایر با این بند باشد، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد.  علاوه بر این برای خودرو 207 دستی پانوراما با موعد تحویل مهر 99 مبلغ 300 هزارتومان به عنوان تخفیف خرید محصول ایرانی، در نظر گرفته شده است.

 

 مبلغ پیش پرداخت برای نوع دستی محصول 207 با سقف شیشه‌ای (پانوراما) 47 میلیون و 500 هزار تومان و نوع اتوماتیک آن 60 میلیون تومان درنظر گرفته شده است. مابه التفاوت وجه در زمان تحویل خودرو تعیین و دریافت خواهد شد.

 

 

 

متقاضیان می‌توانند برای مشارکت در این طرح از ساعت 11 روز شنبه 22 تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سید مجتبی مطهری |   1398/05/09 22:04:24   |
0     0
با توجه به امکانات و شکل ظاهری این نوع خودرو قیمت ان بسیار بالاست و در کشور های دیگر اگر همچین خودرویی تولید شود قطعا قیمتش بسیار بسیار پایین است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics