تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پایان ۱۵ درصد پروازهای رفت حج/ اعزام ۱۳ هزار و ۵۰۰ زائر تا کنون

مدیرعامل هما اعلام کرد: با انجام ۵۴ پرواز تا پایان روز گذشته ۱۵ درصد از عملیات پروازهای رفت حجاج به پایان رسید.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، تورج دهقانی زنگنه افزود: ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با انجام ۲۷۶ ساعت پرواز و با کمترین تأخیر ممکن این عملیات را به انجام رساند؛ ضمن اینکه تا کنون ۲۴۷ هزار و ۱۶۷ کیلوگرم بار حجاج ارسال شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با انجام ۵۴ پرواز تا پایان روز گذشته ۱۵ درصد از عملیات پروازهای رفت حجاج در سال ۹۸ به پایان رسید و تا کنون ۱۳ هزار و ۵۲۹ نفر از حجاج بیت الله الحرام به شهر مدینه منتقل شدند.

 

وی افزود: عملیات رفت از ۱۷ تیرماه در چهار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، اهواز، زنجان و یزد آغاز شد و از ۱۹ ایستگاه پروازی به مدت ۳۳ روز ۸۶ هزار و ۵۵۰ نفر از حجاج به خانه خدا مشرف می‌شوند.

مدیرعامل ایران ایر یادآور شد: عملیات برگشت حجاج بیت الله الحرام از ۲۶ مرداد به مدت ۲۳ روز انجام می‌پذیرد و عملیات برگشت حجاج روز ۱۷ شهریور خاتمه می‌یابد.

 

دهقانی زنگنه در خصوص همکاری عربستان سعودی با ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و زوار گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از رفتار نامناسب و سیاسی دولت عربستان با حجاج و همچنین خدمه پروازی به ما اعلام نشده و البته ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده با آمادگی کامل و در بالاترین سطح استاندارد پروازهای خود را به انجام برساند تا مانع بهانه تراشی فرودگاه‌های مقصد شود.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics