تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

امروز آخرین فرصت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی

فرصت انتخاب رشته/محل برای داوطلبان مجاز آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ امروز ۳۰ تیر پایان می پذیرد.

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه ۹۸ با حضور بیش از ۶ هزار داوطلب برگزار شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ روز ۲۷ تیرماه منتشر شد و داوطلبان مجاز تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۳۰ تیر ۹۸ فرصت دارند انتخاب رشته خود را به صورت اولویت به صورت اینترنتی درج کنند.

 

ظرفیت رشته های مختلف در ۷۸ رشته علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دوره های تخصصی ظرفیت پذیرش یک هزار و ۴۰۶ نفر است. همچنین ظرفیت دکتری پژوهشی در این دوره ۳۷۴ نفر اعلام شده است. در مجموع ظرفیت دکتری تخصصی گروه پزشکی سال ۹۸ تعداد یک هزار و ۷۸۰ نفر است.

آزمون مرحله دوم (مصاحبه) از تاریخ ۱۹ مرداد تا ۷ شهریور ۹۸ توسط دانشگاه های علوم پزشکی در ۱۰ منطقه آمایشی و ۳۸ مراکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

 

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در هفته آخر شهریور منتشر می‌شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics