تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توزیع کارت آزمون بیست و چهارمین المپیاد دانشجویی آغاز شد

کارت شرکت در بیست و چهارمین آزمون المپیاد دانشجویی کشور سال ۱۳۹۸ منتشر شد و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند پرینت کارت خود را تهیه کنند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز پنجشنبه ۳ و جمعه ۴ مرداد ۹۸ در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون ها از امروز یکشنبه ۳۰ تیرماه ۹۸ تا چهارشنبه ۲ مردادماه ۹۸ به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

داوطلبان می توانند با جستجو بر اساس مشخصات فردی کارت خود را از سایت سنجش دریافت کنند. در صورتی که موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشوند می توانند با همراه داشتن کارت ملی و یا اصل شناسنامه به باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به در یافت شماره پرونده و شماره داوطلبی اقدام و سپس با درج آن در سایت سازمان سنجش کارت خود را دریافت کنند.

 

این دوره از المپیاد در ۲۴ رشته زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، علوم جغرافیایی، روانشناسی، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، آمار، علوم زمین، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی صنایع، زراعت و اصلاح نباتات، طراحی صنعتی، پزشکی، سلول های بنیادین ومهندسی بافت اجرا می شود.

 

این دوره از المپیاد علمی دانشجویی کشور در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی در نشانی تهران، تهرانپارس، فلکه چهارم، بلوار وفادار شرقی، بلوار شهید عباسپور برگزار خواهد شد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics