تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیمه دانشجویان برای اعزام به اردوی جهادی الزامی است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان براساس نظام‌نامه اردوهای جهادی باید بیمه باشند، در غیر این صورت سازمان بسیج دانشجویی برای این اردوهای جهادی حکم مأموریت صادر نمی کند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از چابک آنلاین، «محمدجواد نیک‌روش» با تاکید بر این نکته که دانشجویان فعالیت‌های جهادی خود را ذیل گروه‌های سپاه و بسیج انجام دهند، اظهار داشت: دانشجویان در اردوهای جهادی که با نظارت مجموعه سپاه و بسیج از طریق بسیج دانشجویی برنامه‌ریزی و اجرا شود، زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند. وی با بیان اینکه نظام‌نامه جامع برای برگزاری اردوهای جهادی وجود دارد، ادامه داد: دانشجویان بر اساس این نظام‌نامه باید بیمه شوند در غیر این صورت سازمان بسیج دانشجویی حکم مأموریت برای برگزاری اردو صادر نمی‌کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

هزینه درمان دانشجویان را بیمه پرداخت می‌کند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور درباره دانشجویانی که در جریان برگزاری اردوهای جهادی دچار آسیب‌های منجر به نقض عضو می‌شوند، نیز یادآورشد: دانشجویان طبق ضابطه و قوانین نظام‌نامه اردوهای جهادی زیر پوشش بیمه هستند و تمامی مخارج درمان توسط بیمه به فرد پرداخت می‌شود. بسیج دانشجویی در تمامی مراحل و تا بهبود کامل با دانشجو در ارتباط است.

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

وحیده کاظمی |   1398/05/10 16:16:35   |
0     0
دانشجویان براساس نظام‌نامه اردوهای جهادی باید بیمه باشند، در غیر این صورت سازمان بسیج دانشجویی برای این اردوهای جهادی حکم مأموریت صادر نمی کند.
دانشجویان طبق ضابطه و قوانین نظام‌نامه اردوهای جهادی زیر پوشش بیمه هستند و تمامی مخارج درمان توسط بیمه به فرد پرداخت می‌شود. بسیج دانشجویی در تمامی مراحل و تا بهبود کامل با دانشجو در ارتباط است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics