تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بخشودگی جرایم مالیاتی برای تولیدکنندگان به شرط پرداخت معوقات تا آبان ماه

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از بخشودگی جرایم مالیاتی برای تولیدکنندگان به شرط پرداخت معوقات تا آبان ماه خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خانه ملت ، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی در تشریح نشست کمیسیون متبوعش به حضور رییس سازمان مالیاتی، نمایندگان بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه چالش‌ها و آسیب‌های رونق تولید در بخش صنعت در سه محور بیمه ، بانک و مالیات بررسی شد.

 

تولیدکنندگان تا پایان آبان ماه مهلت دارند تا با مراجعه به سازمان مالیاتی، بدهی های قبلی خود را بدون پرداخت جریمه تسویه کنند در واقع جرایم آنها بخشیده می شود

وی با بیان اینکه برنامه‌های دولت، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان مالیاتی برای حمایت از رونق تولید مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: برخی از این برنامه‌ها بخشودگی جرایم مالیاتی، عدم صدور احضاریه علیه تولیدکنندگان و... بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: تولیدکنندگان تا پایان آبان ماه مهلت دارند تا با مراجعه به سازمان مالیاتی، بدهی های قبلی خود را بدون پرداخت جریمه تسویه کنند در واقع جرایم آنها بخشیده می شود.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، خط مشی کمیسیون تبیین شد و چالش‌های مطرح شده در گزارش ارائه شده از سوی مرکز پژوهش ها و اتاق بازرگانی درباره رونق تولید مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی تصریح کرد: گزارش کمیسیون متبوعش درباره رونق تولید آماده بوده و به چاپ رسیده است.

منبع خبر: خانه ملت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics