تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بررسی حذف ۴ صفر از پول ملی در کمیسیون اقتصادی خانه ملت

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از بررسی زوایای حذف ۴ صفر از پول ملی در نشست فوق العاده فردای کمیسیون متبوع خود با حضور همتی خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از بازار سرمایه، الیاس حضرتی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از نشست ویژه کمیسیون متبوع خود در روز سه شنبه و با حضور رئیس کل بانک مرکزی با دستورکار بررسی ابعاد و مبانی مصوبه دولت درباره حذف ۴ صفر از پول ملی خبر داد و گفت: دولت تصمیم مهمی درباره حذف صفر از پول ملی اتخاذ کرده و قرار است این تصمیم را به عنوان یک لایحه برای بررسی و تصویب به مجلس ارسال کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ یک از مسئولان اعم از وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی درباره مصوبه دولت مبنی بر حذف ۴ صفر اظهار نظری نداشته اند، افزود: مسئولان مربوطه دولتی در این خصوص صرفا به اعلام خبر بسنده کرده اند در حالی که باید اطلاع رسانی جامع تری درباره این تصمیم دولت صورت می گرفت.

 

وی ادامه داد: کمیسیون اقتصادی احساس کرد که باید مبانی نظری این تصمیم دولت را مورد بررسی قرار دهد و مشخص کند که براساس چه اطلاعات اولیه ای چنین تصمیمی اخذ شده و سپس جزییات آن را به اطلاع مردم برساند.

 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس کل بانک مرکزی، معاونان برخی وزارتخانه‌های مربوطه و نمایندگان دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس در این نشست حضور می یابند تا پیش از ارسال لایحه حذف 4 صفر از پول ملی به مجلس زوایای آن در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

منبع خبر: بازار سرمایه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics