تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

صدور وقت رسیدگی برای بدهکارترین متهم به بانک سرمایه

قاضی مسعودی مقام در مورد آخرین وضعیت پرونده جهانبانی گفت: برای این پرونده دو هفته آینده وقت رسیدگی صادر می‌شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری فارس، قاضی مسعودی مقام در حاشیه نخستین جلسه رسیدگی به 24 متهم پتروشیمی گفت: پرونده‌های مطرح در بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی مطرح است و تحقیقاتی که باید برای احراز رقم در پرونده پتروشیمی و میزان سوءاستفاده انجام‌شده احراز شود، در مرحله نهایی است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی تاکید کرد: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده انتظار می‌رود در انتهای ماه، متهمین برای اخذ آخرین دفاع به دادگاه احضار شوند.

قاضی مسعودی مقام در رابطه با پرونده آقای جهانبانی گفت: برای این پرونده دو هفته آینده وقت رسیدگی صادر می‌شود و سایر پرونده‌های مربوط به پتروشیمی آخرین دفاعیات از کارکنان اداره سمت دریافت شده و رای آنها در حال صادر شدن است.

 

وی تاکید کرد: پرونده مربوط به موبایل نیز آخرین دفاع خود را در هفته آینده خواهند داشت و پس از آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

قاضی مسعودی مقام در مورد اجرای حکم جلب هادی رضوی گفت: پس از صدور حکم پرونده به دادسرای جرایم اقتصادی ارجاع شد و صبح روز گذشته حکم جلب آقای رضوی صادر شد و گویا شب گذشته توسط ضابطین دادگستری و اطلاعات سپاه روانه زندان شده است.

 

وی در رابطه با اختلاف زمان میان صدور رای و ابلاغ آن گفت: متاسفانه آرای شعب ما بسیار زیاد است، حدود 200 تا 300 صفحه می‌شود و فقط این پرونده نیست بلکه پرونده‌های متعدد دیگری هم در نوبت رسیدگی قرار دارند و در عین حال بنده علاوه بر این حوزه تصدی یکی از شعبه‌های دادگاه‌های تجدیدنظر و شعبه سوم را دارم و این تداخلات باعث می‌شود هر پرونده یک تا دو هفته طول بکشد.

وی ادامه داد: از طرفی برخی هم ادله از سوی متهمین به دادگاه ارائه می‌شود که نیاز به استعلام دارند و تمام اینها زمانبر است.

منبع خبر: خبرگزاری فارس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics