تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

هزینه سنگین مسکن برای آمریکایی‌ها

به طور متوسط نیمی از کل درآمد آمریکایی‌ها صرف مسکن می‌شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، هزینه مسکن در آمریکا با وجود متعادل‌تر شدن شیب افزایش قیمت ها در سال‌های اخیر هنوز به نسبت بسیاری از کشورها بالا است؛ به گونه‌ای که اجاره یک آپارتمان دو خوابه در شهر سان‌فرانسیسکو به طور متوسط ۴۶۹۰ دلار در ماه هزینه خواهد داشت. از سوی دیگر اختلاف اجاره ها در بین شهرهای مختلف نیز زیاد است؛ تا جایی که هزینه اجاره اپارتمان دو خوابه در شهر دالاس یک سوم سان فرانسیسکو و معادل ۱۴۳۳ دلار در ماه است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

در حال حاضر هزینه اجاره آپارتمان دو خوابه در آمریکا به تقریبا نصف درآمد ماهانه خانوارها رسیده است و با وجود کمک‌های فدرال، تهیه مسکن برای بسیاری از ساکنان شهرهای گران قیمت آمریکایی دشوار شده است.

 

بررسی های صورت گرفته توسط دفتر سرشماری آمریکا نشان می دهد که ۱۲.۹ درصد آمریکایی‌ها درآمدی پایین‌تر از هزینه مورد نیاز برای تامین مسکن دارند که ساکنان شهر می‌سی‌سی پی با ۱۹.۵ درصد در این زمینه رکورددار هستند.

 

علاوه بر آن در شهرهای بزرگ مردم برای تامین نیازهای غذایی خود نیز با مشکلات زیادی مواجه شده اند: مرکز غیرانتفاعی مطالعات اجتماعی و اقتصادی آمریکا اعلام کرده است که هزینه غذا در هاوایی ۹۲.۹ درصد بالاتر از متوسط هزینه غذا در کل آمریکا است و این هزینه ها به طور متوسط حدود یک ششم درآمد خانوارها را به خود اختصاص می دهد.

 

پیش‌تر فاکس بیزینس اعلام کرده بود که آمریکایی‌ها به طور متوسط برای خرید خانه در این کشور باید هشت سال کار کنند. شهروندان امریکایی به طور متوسط ۴۷هزار دلار در سال درآمد دارند.

 

به طور متوسط مردان آمریکایی در ۴۴ سالگی به بالاترین سطح درآمدی خود می‌رسند و این در حالی است که این عدد برای زنان در ۵۵ سالگی است. از سوی دیگر متوسط درآمد مردان ۵۳هزار و ۵۰۰ دلار در سال است اما این رقم برای زنان ۴۰هزار و ۴۰۰ دلار در سال است.

 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics