تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش رشد مانده سپرده‌ها و تسهیلات بانکی

آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد مانده سپرده‌ها در پایان اردیبهشت سال جاری 6/26 درصد و مانده تسهیلات بانکی هم 7/19 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از اطلاعات، گزارش بانک مرکزی از وضع کل مانده سپرده‌ها و تسهیلات ریالی و ارزی بانک‌ها و موسسات اعتباری در پایان اردیبهشت سال ۱۳۹۸ حاکی از آن است که مانده کل سپرده‌ها بالغ بر ۲۱۳۱۱ هزار میلیارد ریال شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۴۷۳ هزار میلیارد ریال (6/26 درصد) و نسبت به پایان پارسال معادل 9/637 هزار میلیارد ریال (1/3 درصد) افزایش نشان می‌دهد. بیشترین مبلغ سپرده‌ها مربوط به استان تهران با مانده ۱۱۶۳۲ هزار میلیارد ریال و کمترین مبلغ مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد معادل 5/55 هزار میلیارد ریال است.

 

همچنین مانده کل تسهیلات بالغ بر ۱۵۳۴۶ هزار میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه پارسال 9/2524 هزار میلیارد ریال (7/19 درصد) و نسبت به پایان پارسال ۲۵۶ هزار میلیارد ریال (7/1 درصد) افزایش داشته است. بیشترین مبلغ تسهیلات مربوط به استان تهران با مانده 9/9969 هزار میلیارد ریال و کمترین مبلغ مربوط به استان کهگیلویه و بویر احمد معادل 9/51هزار میلیارد ریال است.

منبع خبر: اطلاعات
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics