تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۱۵ میلیارد تومان برای افتتاح طرح‌های هادی استان سمنان اختصاص یافت

سمنان - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان از افتتاح ۴۱ طرح در روستاهای استان طی هفته دولت خبر داد و گفت: برای این طرح ها ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، علی‌رضا فلاحی  ضمن بیان اینکه در هفته دولت ۴۱ طرح هادی و معابر و مسکن روستایی در سطح روستاهای استان سمنان افتتاح شد، ابراز کرد: برای این طرح‌ها ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده که اعتبارات ملی و استانی و اعتبارات ماده شش برنامه ششم توسعه محل تأمین این میزان اعتبار بوده است.

وی افزود: طرح‌های بنیاد مسکن استان سمنان همچنین در بخش بهسازی معابر روستایی، آسفالت و به‌خصوص اصلاح معابر نیز بوده که طی هفته دولت با حضور مسئولان در روستاهای استان به بهره‌برداری رسیده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

آغاز ساخت خانه‌های مسکونی در حسین‌آباد کالپوش

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان همچنین در پاسخ به این سؤال که مهم‌ترین طرح‌های این اداره کل در هفته دولت چیست‌؟ گفت: موضوع آغاز عملیات ساخت مسکن در منطقه حسین‌آباد کالپوش یکی از مهم‌ترین طرح‌های این اداره کل بود که خوشبختانه از دیروز آغاز شده است.

 

فلاحی بیان کرد: رانش زمین در حسین آباد کالپوش میامی متأسفانه سبب تخریب بسیاری از خانه‌های مسکونی شد که برنامه‌ریزی برای احیای دوباره منازل مردم بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته‌شده است.

 

وی افزود: بر این حساب برای ساخت ۶۵ خانه جدید مکانی به وسعت ۶۴ هکتار در اطراف روستای حسین‌آباد کالپوش تعیین و عملیات اجرایی این طرح‌ها نیز آغازشده است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics