تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اطلاعیه جدید موسسه ملل درباره تعاونی وحدت

موسسه ملل اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت می رساند با توکل بر عنایات خداوند منان موضوع احراز هویت آن دسته از سپرده گذاران که مانده حساب آنان تا سی میلیون ریال بوده.

به گزارش اخبار بانک، موسسه ملل در اطلاعیه ای جدید اعلام کرد؛ سپرده گذارانی که به علت ازدحام جمعیت یا بسته بودن شعب تعاونی منحله وحدت به هر دلیل نتوانسته اند نسبت به احراز هویت و دریافت ملل کارت اقدام کنند می توانند در تاریخ های دوم، سوم و چهارم آبان ماه به شعب تعاونی مراجعه و ضمن ارائه مدارک و احراز هویت ،ملل کارت خود را دریافت نمایند.

 

همچنین به اطلاع سایر سپرده گــذاران که سپـرده آنان بیش از سی میلیـون ریال است می رساند با توجه به شناسایی میزانی از دارایی های تعاونی وحدت و هماهنگی با مراجع ذیصلاح٬ متعاقبا طی اطلاعیه بعدی که بعد از تاریخ های فوق الذکر می باشد نحوه مراجعه سپرده گذاران تعیین و اطلاع رسانی می گردد.

 

بدیهی است کار شناسایی و رفع مشکلات حقوقی، ثبتی، شهرداری، رفع تصرف و... از سایر دارایی های تعاونی اعتبار منحله وحدت در حال پیگیری جدی است که به محض حصول نتیجه برای دریافت خط اعتباری به بانک مرکزی اعلام و پس از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح مراتب به اطلاع سپرده گذاران خواهد رسید.

 

همانگونه که در اطلاعیه های قبلی نیز اعلام شده است تمامی تلاش خدمتگزاران شما در موسسه اعتباری ملل این است که دراولین فرصت نسبت به ساماندهی و حل و فصل مشکل به وجود آمده اقدام نموده و سپرده گذاران محترم اطمینان داشته باشند که در راستای احقاق حق آنان پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

 

 

منبع خبر: بانک
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics