تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

موفقیت های علمی دانشگاه یاسوج غرورآفرین است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی موفقیت‌های علمی دانشگاه یاسوج در سطح ملی و بین‌المللی را ظرف یک سال گذشته تاکنون غرورآفرین و مایه سرافرازی این استان توصیف و بر ادامه این روند عزتمند با تکیه بر استادان و دانشجویان و نیروهای نخبه در این دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، حسین کلانتری روز دوشنبه در پیام خود کسب موفقیت افتخار آمیز دانشگاه یاسوج را که بر اساس ارزیابی و بررسی های یک موسسه معتبر علمی بین المللی (تایمز) جزء ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا و رتبه دوم دانشگاه های ایران را کسب کند به مجموعه علمی و دانشگاهی استان، هیات رئیسه دانشگاه یاسوج و مردم استان تبریک گفت.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

کلانتری تصریح کرده است: کسب این موفقیت های غرورآفرین مسئولیت مجموعه مدیریتی توانمند این دانشگاه و همچنین دولت و مجموعه وزارت علوم را برای تقویت این جایگاه رفیع علمی بدون شک سنگین تر از گذشته خواهد کرد.

 

وی در این پیام تاکید کرده است: انتشار خبر مسرت بخش و غرور آفرین معرفی دانشگاه یاسوج به عنوان دومین دانشگاه برتر کشور نام استان تاریخ ساز و غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد را در دنیای علم و دانش طنین انداز کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یان پیام آورده است: نقشه راه آینده این استان باید از دل مجاهدت ها و تلاش های علمی دانشگاهیان و نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی طراحی و تبیین شود.

 

کلانتری بر ضرورت حضور بیش از پیش دانشگاه یاسوج در متن جامعه و ارتباط بیشتر با مجموعه دستگاه های اجرایی بویزه در حوزه های اقتصادی و صنعتی نیز تاکید کرد.

 

در رتبه بندی موسسه یاد شده دانشگاه یاسوج در ارزیابی بعمل آمده در بین ۱۳۹۶ دانشگاه از سراسر جهان جزء۰۰ ۵ دانشگاه منتخب جهان و دومین دانشگاه برتر ایران معرفی شده است که در برخی شاخص ها موفق به کسب رتبه اول کشور نیز شده است.

 

دانشگاه یاسوج بر اساس نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های معتبر دنیا که توسط موسسه بین المللی تایمز منتشر شده، از بین یک هزار و ۴۰۰ موسسه آموزش عالی جزء ۵۰۰ دانشگاه معتبر دنیا و رتبه دوم در بین دانشگاه‌های ایران را کسب کرد.

 

به طور کلی در ویرایش ۲۰۲۰ نظام رتبه‌بندی تایمز یکهزار و ۴۰۰مؤسسه از کشورهای مختلف جهان ارزیابی و رتبه بندی شده اند.

 

رتبه بندی جهانی «آموزش عالی تایمز» یک جدول عملکرد جهانی است که دانشگاه ها را در تمامی مأموریت های اصلی خود شامل آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی داوری می کند.

 

رتبه‌بندی جهانی آموزش عالی تایمز مؤسسه‌های پیشرو جهان را در پنج حوزه آموزش، چشم‌انداز جهانی، پژوهش، استنادها و درآمدهای صنعتی بر پایه ۱۳ سنجه کمی ارزیابی می‌کند.

 

اعضای هیات علمی در دانشگاه یاسوج ۲۵۰ نفر و شمار دانشجویان در رشته های مختلف اعم از کارشناسی، ارشد و دکتری را در این دانشگاه نیز ۶ هزار و ۳۰۰ نفر است.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics