تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۳۷دانش‌آموز شهربابکی در رشته‌های پزشکی پذیرفته شدند

به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش شهربابک ۳۷ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در آزمون کنکور امسال در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پذیرفته شده اند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، محمد بخشوده شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهربابک افزود: علاوه بر این رتبه نخست کشور در کنکور فنی و حرفه ای نیز توسط حمیدرضا منگلی از شهربابک کسب شده و همچنین دانشآموزان کنکوری این منطقه در چندین رشته مهندسی و حقوق قبول شده اند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی با اشاره به مستعد بودن دانشآموزان این خطه، بیان داشت: برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان،   مشکلات مدارس شهرستان را در دو بخش نیازهای فیزیکی و نیروی انسانی پیگیری کرده ایم.

 

بخشوده با بیان اینکه در بخش فضای فیزیکی سرویس های بهداشتی مدارس، فضای فیزیکی مدارس و ایزوگام سقف مدارس به ترتیب جزو اولویت ها بوده است، افزود: خوشبختانه همه مدارسی که در حوزه سرویس بهداشتی مشکل داشتند، مشکلاتشان برطرف شد.

 

وی از حل مساله فضای فیزیکی مدارس با کمک خود مدارس، شوراهای محلی هر منطقه، خیران و شرکت ها یاد کرد و اظهار داشت: در دهج، جوزم و خورسند سعی کردیم با استفاده از ظرفیتی که در هر منطقه وجود دارد مشکلات را برطرف سازیم و می توان گفت مشکل فضای فیزیکی مدارس حل شده  و دانش آموزان با آمادگی لازم به استقبال سال جدید تحصیلی می‌روند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهربابک تصریح کرد: تاکنون برای تجهیز و تعمیر مدارس شهرستان افزون بر ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

وی یکی از دغدغه های آموزش و پرورش شهربابک را کمبود نیروی انسانی دانست و تصریح کرد: طی دو مرحله به ما ۲۶ نفر نیرو داده اند که از این تعداد حدود ۹ نفر آنان مرد و مابقی زن هستند و همچنین طبق ماده ۲۸ قرار است که ۱۱ نفر نیروی مرد به شهربابک اختصاص داده شود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهربابک افزود: با نشست های متعددی که با مدیرکل اداره آموزش و پرورش و معاونانشان داشتیم، موفق به حفظ مدارس خبر، دهج، جوزم و خاتون آباد شدیم اما دو پایه هفتم و دهم را به ترتیب در جوزم و خبر به دلیل اینکه دانش آموزان آن کمتر از پنج نفر بودند نتوانستیم حفظ کنیم.

 

بخشوده به برنامه استقبال از شکوفه ها روز سی ویکم شهریور و مراسم آغازین سال تحصیلی در روز اول مهر اشاره کرد و اظهار داشت: براساس سند تحول بنیادین یکی از برنامه هایمان برای سال تحصیلی تأکید بر برگزاری نماز جماعت در مدارس و تاکید بر اهمیت دادن به دروس هنر و ورزش است.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics