تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بهسازی مجموعه ورزشی تختی سمنان ۱۰ میلیارد ریال اعتبار دارد

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: ۱۰ میلیارد ریال در اعتبارات شهرستانی سال ۹۸ برای بازسازی و ترمیم مجموعه ورزشی تختی این شهر در نظر گرفته شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسین زیاری روز دوشنبه افزود: مجموعه ورزشی تختی شهر سمنان با وجود قدمت تاریخی، بخش مغفول مانده در حوزه ورزش استان سمنان است.

زیاری با اشاره به در نظر گرفتن اعتبار ‌۱۰ میلیارد ریالی با هدف ترمیم مجموعه ورزشی تختی شهر سمنان، تصریح کرد: در صورت تخصیص به موقع این اعتبار، احیای چمن زمین فوتبال این مجموعه، سالن انقلاب و پیست اسکیت در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی، زورخانه مجموعه تختی را بخشی از هویت ورزشی شهر سمنان برشمرد و افزود: بازسازی این مکان ها و سکوها و فضاهای موجود در مجموعه ورزشی تختی سمنان از دیگر برنامه‌ها در صورت تخصیص اعتبار در نطر گرفته شده است.

 

زیاری با اشاره به تعامل مطلوب فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، یادآور شد: مجموعه ورزشی تختی از سال ۱۳۵۲ تاکنون بازسازی نشده و هم افزایی و همکاری متقابل مسوولان و متولیان امر در سرعت‌بخشی تحقق این مساله لازم است.

 

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: تزریق اعتبار و آغاز روند اجرایی طرح بازسازی و ترمیم مجموعه ورزشی تختی این شهر سبب رضایت و نشاط عمومی در بین ورزش دوستان و خانواده‌ها می‌شود.

 

 

مجموعه ورزشی تختی شامل زمین‌های چمن، تنیس و پیست اسکیت و سالن های تخصصی رشته های مختلف، در مرکز شهر ۲۰۰ هزار نفری سمنان دارای سابقه تاریخی و مکانی برای استقبال از ورزشکاران مدال آور استان سمنان است که نیاز به بهسازی دارد.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics