تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ستاد اجرایی فرمان امام هفته‌ای دو هزار شغل ایجاد می‌کند

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه هفت هزار روستا را تبدیل به کارگاه کردیم، گفت: اولویت اصلی ستاد را رونق تولید و اشتغال قرار دادیم و این ستاد هفته ای دو هزار شغل ایجاد می کند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، محمد مخبر روز سه شنبه در مراسم افتتاح ۱۲۰ مدرسه در مناطق محروم با بیان اینکه متناسب با نامگذری سال توسط رهبری اقدامات خود را متمرکز کردیم، گفت: برای ایجاد شغل و تولید هفت هزار روستا را تبدیل به کارگاه کردیم و هفته ای دو هزار شغل ایجاد می کنیم. وی ادامه داد: برای سه سال آینده محوریت اقدامات بنیاد تولید و اشتغال توسط مردم برای جلوگیری از واردات، صرفه جویی ارزی و توسعه صادرات است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مخبر اظهار داشت: ۱۲۰ مدرسه برکت با ۷۰۴ کلاس درس در روستاها و مناطق محروم کشور، به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین در این مراسم ۲۵۰ هزار بسته کیف و نوشت‌افزار برای توزیع میان دانش‌آموزان مناطق محروم ارسال می‌شود.

 

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۱۲۰ مدرسه برکت را از طریق بنیاد برکت، در راستای نهضت مدرسه‌سازی، به منظور توسعه فضاهای آموزشی و توزیع عادلانه امکانات تحصیلی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته احداث کرده است.

 

مخبر با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث این مدارس در مناطق محروم هزینه شده است، افزود: بنیاد برکت پیش از این ۱۱۱۰ مدرسه با ۶۶۰۰ کلاس درس به بهره‌برداری رسانده بود که با ۱۲۰ مدرسه، تعداد  مدارس برکت به ۱۲۳۰ مدرسه می‌رساند.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: مدارس بنیاد برکت تاکنون ۲۶۰۰ روستا در ۳۱ استان کشور را تحت پوشش قرار داده و ظرفیت پذیرش دانش‌آموز در مدارس، بیش از ۱۵۰ هزار نفر است.

 

وی تأکید کرد: بنیاد برکت در حال ساخت یک هزار مدرسه دوم است. تاکنون قرارداد ساخت ۱۶۴۴‌ مدرسه را منعقد کرده و با توجه به بهره‌برداری از ۱۲۳۰ مدرسه، ۴۱۴ مدرسه دیگر را در دست ساخت و تکمیل دارد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: روزانه ۱۰۰ بنگاه کوچک با اشتغال ۳۰۰ نفر در مناطق محروم ایجاد می‌شود.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics