تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کمبود اعتبارات ملارد در بخش مشاغل خانگی

فرماندار شهرستان ملارد گفت: تصفیه خانه شهر ملارد در مراحل پایانی قرار دارد و در هفته دولت فروش انشعاب فاضلاب را آغاز کردیم.

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسین توکلی کجانی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که با حضور استاندار تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: بارها مسائل و مشکلات ملارد اعلام شده است و انصافا استاندار تهران مطالبه گری ویژه ای برای شهرستان های غرب استان داشته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 وی ادامه داد: ملارد شهرستانی تازه تاسیس و با انواع و اقسام مشکلات است و البته بسیاری از مشکلات مرتفع شده است‌، شهرستان ملارد با  تولید ۴۰ درصد قارچ کشور در بخش کشاورزی مزیت نسبی دارد.

 

فرماندار شهرستان ملارد تصریح کرد: پیشران توسعه ملارد بخش کشاورزی است و البته  با اولویت‌بندی مطالبات ‌بخش صنعت را پیگیری می کنیم.

توکلی افزود: در هفته دولت امسال شاهد افتتاح طرح های عمرانی خوبی بودیم، این امر حاصل  تلاش همه مدیران بود و بعد از تلاش برای تحقق شعال رونق تولید مسائل اجتماعی را در ملارد در اولویت قرار دادیم و البته در مسائل زیست محیطی و بیابان زدایی تاکنون ۸ میلیارد تومان برای کاهش گردوغبار هزینه شده است.

 

وی گفت: در خصوص مشاغل خانگی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی در ملارد دارد، متاسفانه با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.
   

 

فرماندار شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: تصفیه خانه شهر ملارد در مراحل پایانی قرار دارد و در هفته دولت فروش انشعاب فاضلاب را آغاز کردیم.

توکلی در پایان اظهار کرد: در خصوص آب شرب شهرستان ملارد مشکل وجود دارد و پیگیر حفر ۶ حلقه چاه در سطح شهرستان هستیم.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics