تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نزول قیمت‌ها در بازار میوه یزد با شروع پاییز

رییس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار یزد از روند کاهشی قیمت‌ها در بازار میوه همزمان با آغاز فصل پاییز خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، «حسین مشرف» با اشاره به تداوم روند کاهشی قیمت میوه، اظهار کرد: خوشبختانه با ورود فصل پاییز و نزدیک شدن به فصل سرما، قیمت اقلام میوه در یزد نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است ولی کماکان هیچ نوع کمبودی در این بازار وجود ندارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی به ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی اشاره و تصریح کرد: برداشت همزمان سیب‌زمینی از استان‌های فارس و همدان منجر به وفور سیب‌زمینی با قیمت‌های متنوعی مانند ۱۵۰۰، ۲۳۰۰ و ۳۰۰۰ تومان شده و خوشبختانه کمبودی در مورد این محصول استراتژیک در استان احساس نمی‌شود.

 

این مسئول، قیمت هر کیلوگرم پیاز را در بازار میوه و تره‌بار یزد از ۱۰۰۰ تا ۱۵۵۰ تومان و هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی را از  ۸۰۰ تا ۱۵۵۰ تومان اعلام کرد و گفت: انواع خیار سبز مینی و گلخانه‌ای و معمولی نیز به ترتیب با قیمت‌های ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان توزیع می‌شوند.

 

وی در مورد قیمت دیگر اقلام میوه در میادین یزد نیز بیان کرد: هر کیلوگرم هندوانه از ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومان، خربزه از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، هلو از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، سیب گلاب از ۲۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان و سیب سبز از ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

 

مشرف از عدم تغییر نرخ انواع سبزیجات آماده نیز خبر داد و گفت: هر کیلوگرم سبزی خورشتی و خوردن به ترتیب ۳۱۰۰ و ۳۵۰۰ تومان و نرخ آماده آن‌ها نیز به ترتیب ۸۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ تومان در نظر گفته شده است.

 

 

 

رییس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار یزد قیمت‌های نامبرده را متعلق به بازار میادین عنوان کرد و گفت: در بازار آزاد تمام این اقلام با ۳۰ درصد افزایش قیمت توزیع می‌شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics