تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نرخ بیمه اربعین برای هر نفر هزار تومان کاهش یافت

دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین از کاهش هزارتومانی نرخ بیمه برای هر زائر اربعین خبر داد و گفت: خدمات و پوشش بیمه‌ای در اربعین امسال ارتقا یافته است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از چابک انلاین، صحبت الله رحمانی ضمن بیان اینکه روزانه شاهد رشد چشمگیر تعداد ثبت‌نامی‌ها در سامانه سماح هستیم، اظهار داشت: نرخ بیمه برای هر نفر یک هزار تومان کاهش یافت و علاوه بر آن سهم خدمات بیمه و پوشش بیمه‌ای برای زائران اربعین ارتقا یافته است.

وی بابیان اینکه تاکنون یک‌میلیون و ۸۵۹ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: آمار تعداد ثبت‌نامی‌ها در سامانه سماح با توجه به نزدیکی اربعین رشد چشمگیری داشته است و روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

امکان تغییر مرز در سامانه سماح وجود دارد

دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه امکان تغییر مرز و ویرایش اطلاعات زائران در این سامانه وجود دارد، اضافه کرد: مرزهای شلمچه و چذابه برای اتباع خارجی مشخص‌شده است و اتباعی که از شمال غربی وارد کشور می‌شوند مرز خسروی برای آنان تعیین‌شده است.

رحمانی بابیان اینکه مدیریت سفر، حمل‌ونقل، تغذیه و استراحت زائران با ثبت‌نام در سامانه سماح تسهیل می‌شود، گفت: در سامانه امور اتباع که با سامانه سماح در ارتباط است مدارک موردنیاز اتباع برای ثبت‌نام بررسی می‌شود.

 

 

منبع خبر: چابک انلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics