تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خرید مرغ برای تامین ذخایر استراتژیک

نائب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام برای تامین ذخایر استراتژیک اقدام به خرید مرغ کرده است،گفت: شرایط عرضه و تقاضا در بازار کاملا همخوان است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب اسدالله نژاد اظهارداشت: شرکت پشتیبانی امور دام براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مکلف است سالیانه مقداری مرغ را با نرخ مشخص از تولیدکنندگان خریداری و بعنوان ذخایر استراتژیک ذخیره کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز ذخیره سازی شروع شده اما این اقدام به منزله وجود مرغ مازاد در بازار نیست و هم اکنون بحث عرضه و تقاضا کاملا با هم همخوانی دارند و قیمت نیز تقریبا تثبیت شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این فعال بخش خصوصی با اشاره به اینکه هم اکنون قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده به طور متوسط ٩٣٠٠ تومان و مرغ گرم بین ١٣ هزار تومان تا ١٤ هزار و ٥٠٠ تومان است،افزود: زمانی که شرکت پشتیبانی امور دام آغاز به خرید مرغ می کند بار روانی آن بر شرایط بازار موثر است و به همین دلیل احتمال دارد طی یکی دو روز آینده قیمت این کالا بین ٢٠٠ تا ٣٠٠ تومان افزایش یابد اما به طور کلی با توجه به شرایط مناسب تولید و همخوانی عرضه و تقاضا شرایط بازار تقریبا تثبیت شده است و نوسان چشمگیری پیش بینی نمی شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics