تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش قیمت شیرخام ارتباطی با تغییر هزینه‌های تولید ندارد

مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان درباره افزایش قیمت محصولات لبنی گفت:قیمت شیرخام ارتباطی با تغییر در هزینه های تولید ندارد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا رستمی با بیان اینکه تامین بخش عمده ای از نهاده های اصلی خوراک دام و طیور شامل کنجاله سویا،ذرت و جو از محل واردات با ارز رسمی ۴۲۰۰ تومانی ،تنظیم بازار و تعادل در بازار نهاده های خوراک دام و طیور در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: بر این اساس افزایش قیمت محصولات دام و طیور عمدتا ناشی از عملکرد مؤلفه های بازار(عرضه و تقاضا) است.

رستمی با اشاره به اینکه قیمت سبوس گندم به عنوان یکی از نهاده های فرعی در بهای تمام شده شیر و گوشت قرمز تاثیر چندانی ندارد گفت: مقرر شد تا سبوس گندم به ازای هرکیلوگرم ۱۰.۰۰ تومان به دامداران واگذار شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی تصریح کرد:بر اساس اطلاعات این سازمان و با توجه به پشت سر گذاشتن ایام مناسبتی مانند عید قربان و ایام عزاداری محرم و به دلیل افزایش نسبی تولید،قیمت دام زنده به ویژه دام زنده سنگین در بازار نزولی شده است و متناسب با آن قیمت گوشت قرمز نیز روند نزولی دارد.

 

مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان با بیان این مطلب که با توجه به افزایش تقاضا در نیمه دوم سال از یک سو و افزایش تقاضای شیرخام برای تولید محصولاتی همچون شیرخشک و ... با ماندگاری بالا، قیمت شیرخام در بازار افزایشی شده است افزود: این موضوع ارتباطی با هزینه های تولید ندارد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics