تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تخصیص ۸۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت‌ سیل در سیستان و بلوچستان

زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۸۰ میلیارد تومان بودجه به سیستان و بلوچستان برای جبران خسارت سیلاب اختصاص یافته است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر از روابط عمومیی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد علی موهبتی در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۱۷۲ میلیارد تومان اعتبارات توزیع شده بین دستگاه ها، ۸۰ میلیارد تومان آن مربوط به ماده ۱۰ برای جبران بخشی از خسارات ناشی از سیل است که به دستگاه‌های مربوطه تخصیص داده شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: ۸۸ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان مربوط به اعتبارات موضوع ۲۷صدم درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده است که ۲۰ درصد آن به موضوع جوانان و  ۸۰ درصد آن مربوط به ورزش و پروژه های نیمه تمام ورزشی است که تخصیص داده شده است.

 

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی در شهر های مختلف از قبیل ایرانشهر، زابل، زاهدان و سراوان با حفظ مالکیت برای راه اندازی پارک های علمی و فناوری در اختیار پارک علم و فناوری استان قرار داده می شود.

 

موهبتی همچنین از واگذاری صد هکتار زمین در محدوده «حاجی آباد» زاهدان برای احداث فضای مناسب جهت تولید انبوه اختراعات ثبت شده خبر داد و افزود: ۵۰ هکتار زمین دیگر هم برای احداث انبار های مورد نیاز به سازمان صنعت معدن و تجارت استان واگذار می شود.

 

وی با اشاره به کمبود اعتبارات و محدودیت اعتبارات در استان، مبادله به موقع موافقتنامه ها توسط دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد و تصریح کرد: دستگاه هایی که تا پایان مهر ماه موفق به تبادل موافقتنامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نشوند، اعتبارات آنها به سازمان هایی که موافقتنامه خود را در موعد مقرر مبادله کرده اند ابلاغ می شود.

 

لحظه نگر بانک

 

 

 

غلامرضا مالکی شجاع، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه با تشریح اعتبارات ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، بر تبادل به موقع موافقت نامه ها توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

 

در این جلسه همچنین توجه به تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و طرح‌های توسعه اشتغالزایی صنایع دستی، تعمیر و تجهیز فضاهای مورد نیاز پارک های علمی و فناوری و احداث گلخانه های نمونه زیرزمینی در شهرستان های سیستان توسط معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و موضوعات مربوط به برگزاری دوره های حرفه آموزی توسط فنی و حرفه ای استان در کمپ های ترک اعتیاد، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics