تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

باید از ظرفیت مشاغل خانگی و گردشگری در استان یزد بیشتر استفاده شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: آنگونه که لازم است از ظرفیت هایی مانند گردشگری و صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و... استفاده نکرده ایم.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری موج یزد، محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در آیین معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان بدون ارائه اطلاعات بیشتر در این مورد با بیان اینکه این شهرستان در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش مهمی را در استان یزد ایفا می کند؛ افزود: نگاه امروز این اداره کل، حفظ اشتغال موجود و توسعه برنامه های منجر به تولید و اشتغال بیشتر است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه اسکتبار جهانی علیه ایران اسلامی ادامه داد: با همراهی و صبوری مردم و نیز قطع وابستگی در بسیاری از زمینه ها به خارج از کشور، نقشه های شوم دشمنان برای ضربه زدن به کشور، اقتصاد و اشتغال نتیجه بخش نبوده است.
 
ریاحی با انتقاد از اینکه مراکز آموزش عالی افراد مورد نیاز رشته های مرتبط با صنعت را تربیت نمی کنند،گفت: اشتغال در بخش کشاورزی هشت درصد است آنگونه که لازم است از ظرفیت هایی مانند گردشگری و صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و... استفاده نکرده ایم.
 
وی با قدردانی از زحمات اصغر دشت آبادی، محمد فتاحی اردکانی را به عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان معرفی کرد.
منبع خبر: موج یزد
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics