تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

طرح مشاغل خانگی بانوان در کاشان اجرا می شود

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه کاشان در نخستین نشست"طرح مشاغل خانگی ویژه بانوان سرپرست خانوار و مجردین زیر 55 سال" مشاغل خانگی را در ایجاد توازن بین دو مسئولیت بانوان در مدیریت خانواده و حمایت و کمک اقتصادی به خانواده بسیار موثر دانست.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مشاغل خانگی، قربانیان افزود: زنان می تواند در قالب مشاغل خانگی، فارغ از بسیاری از دغدغه ها و هزینه های مشخص کسب و کار، علاوه بر کسب درآمد و تقویت بنیه اقتصادی خانواده، با قوت به ایفای نقش همسری و مادری در خانواده بپردازند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کاشان، به تشریح موافقت نامه سه جانبه معاونت زنان ریاست جمهوری، وزارت تعاون و جهاد دانشگاهی در زمینه طرح مشاغل خانگی پرداخت و بیان داشت: این طرح زنانی را که همسرشان فوت کرده، بانوان مطلقه، بانوان مجرد زیر55سال (خودسرپرست) و بانوانی که همسر زندانی، معتاد (بدسرپرست) و یا از کار افتاده و معلول دارند را شامل می شود مشروط به اینکه درآمدی نداشته باشند و تحت پوشش ارگان های حمایتی نیز نباشند.


وی، توسعه فعالیت کارآفرینان پشتیبان را از دیگر ویژگی های این طرح دانست و ابراز امیدواریم کرد فعالیت هایی که در قالب این طرح و طرح انجمن بانوان کارآفرین شهرستان کاشان صورت می گیرد در راستای تحقق و عینیت بخشیدن به شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی خانواده های تحت پوشش موثر باشد.
در ادامه معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان نیز با اشاره به سابقه مشاغل خانگی در شهرستان کاشان از هنر قالیبافی به عنوان قدیمی ترین و ریشه دار ترین شغل خانگی در این خطه نام برد

 

منبع خبر: مشاغل خانگی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics