تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت خسارت و بیمه خودرو زائرین در داخل سرزمین عراق

برای اولین بار پرداخت خسارت و ارائه خدمات و بیمه خودروهای زائرین در داخل سرزمین عراق و نیز پرداخت خسارت در حوزه های درمان و خودرو در همان زمان و در محل توسط شرکت بیمه ایران صورت می گیرد.

جلسه هماهنگی ستاد مردمی اربعین حسینی وزارت اقتصاد جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی با حضور اعضای این ستاد شامل مدیران کل ستادی، نمایندگان بانک ها، بیمه ها، سازمان های تابعه و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه برگزار شد.

 

در این جلسه در خصوص اقدامات و پیش بینی های دستگاه های تابعه در  حوزه های گمرکی، بانکی، بیمه ای، نیروی انسانی و پذیرایی از زائرین مراسم اربعین شهادت امام حسین (ع)، بحث و هماهنگی های لازم صورت گرفت.

 

در این جلسه ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمات رسانی به زائرین در سال های گذشته توسط "پایگاه خدمت به زائران وزارت امور اقتصادی و دارایی" مستقر در استانهای خوزستان و ایلام، مقرر گردید اقداماتی نظیر افزایش خودپردازهای بانکها، استقرار نمایندگان بیمه ها برای صدور و ارائه خدمات بیمه ای به زائرین و افزایش دستگاه های ایکس ری در اولویت کار این ستاد قرار گیرد.

 

بر اساس گزارش نمایندگان استان های ایلام و خوزستان، هماهنگی های لازم برای اسکان و پذیرایی زائرین در شهرهای مرزی این استانها صورت گرفته و آمادگی لازم جهت خدمات رسانی به زائرین مراسم اربعین شهادت امام حسین (ع) وجود دارد.

 

در حوزه بیمه نیز قراردادهایی با بیمارستان های شهرهای مرزی، مراکز درمانی در طول مسیر و نیز بیمارستاهای کربلا صورت گرفت.

 

همچنین برای اولین بار پرداخت خسارت و ارائه خدمات و بیمه خودروهای زائرین در داخل سرزمین عراق و نیز پرداخت خسارت در حوزه های درمان و خودرو در همان زمان و در محل توسط شرکت بیمه ایران صورت می گیرد.

 

در کمیته روابط عمومی ستاد مردمی اربعین حسینی وزارت اقتصاد نیز اقداماتی در خصوص نصب اطلاعیه های کمکهای مردمی در ستاد وزارتخانه و بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه، هماهنگی جهت مستند سازی فعالیت های انجام شده در طول مدت فعالیت این ستاد و تجمیع اطلاعات و نحوه خدمات رسانی بانک ها، بیمه ها و سازمان های تابعه توسط این کمیته انجام شده است.

 

 

منبع خبر: اقتصاد آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics