تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مشکلات سرمایه‌گذاری در انزلی تسهیل و صدور مجوزها تسریع شود

انزلی- فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران در این شهر با مشکل حریم تالاب مواجه هستند، گفت: باید مشکلات سرمایه‌گذاری در انزلی تسهیل و صدور مجوزها تسریع شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، اسماعیل حیدری آزاد بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه فنی فرصت‌های سرمایه گذاری انزلی در فرمانداری اظهار کرد: بندرانزلی به صورت شبه جزیره و بین دو حریم تالاب و دریا قرار دارد و قوانین دست و پاگیر حرایم و بستر تالاب عملا جایی برای حمایت از سرمایه گذار باقی نمی گذارد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه تعدادی از روستاهای انزلی به صورت کامل در حریم تالاب قرار دارند، افزود: موانع و ایرادات محیط زیست و امور آب کار در انزلی را تعطیل کرده و با وجود اینکه بیش از ۶۰ درصد اقامتگاه های استان در این شهر وجود دارد سرمایه گذاری در آن با مشکل مواجه است.

حیدری آزاد با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی انزلی نیز با مشکل حرائم مواجه است، تصریح کرد: بر اساس کنوانسیون رامسر در سال ۱۹۷۵ حد بستر تالاب بین المللی انزلی بیش از ۱۹ هزار هکتار اعلام شده بود که وزارت نیرو در چند سال گذشته این مقدار را به ۲۵ هزار هکتار افزایش داده است.

 

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار بیکاران استان گیلان مربوط انزلی است، گفت: با وجود نعمت‌ها و فرصت‌های بسیار برای ایجاد اشتغال، رشد و شکوفایی اقتصاد و گردشگری و معیشت مردم، متاسفانه اجازه استفاده از این مواهب الهی داده نمی شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics