تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نکاتی در مورد سفر به تایلند به همراه خانواده

در سال ۲۰۱۸ میلادی بیش از ۳۸ میلیون گردشگر از کشور تایلند بازدید کرده اند و پیش بینی می شود تعداد گردشگران تایلند در سال ۲۰۱۹ به بیش از ۴۱ میلیون نفر برسد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ، گردشگری یکی از صنایع مهم کشور تایلند به حساب می آید. طبیعت زیبا، جاذبه های تاریخی، فرهنگ غنی، آب و هوای خوب و غذاهای سالم تایلندی از مهم ترین دلایل استقبال گردشگران از تور تایلند به حساب می آید. خانواده ها بیشترین تعداد گردشگران در تایلند را تشکیل می دهند. برای سفر خانوادگی به تایلند لازم است نکات زیر را بدانید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

انتخاب پرواز مناسب

بهترین گزینه پروازی جهت سفر به تایلند استفاده از پروازهای هواپیمایی ماهان است که بیشتر روزهای هفته از تهران به مقصد بانکوک پرواز دارد. اگر چه مدت زمان پرواز حدودا ۶ ساعت و نیم است ولی این پرواز در شب انجام می شود و احتمالا شما در طول پرواز خواب هستید. این نکته بسیار مهمی است، چون اگر بچه کوچک داشته باشید پرواز طولانی در روز واقعا آزار دهنده خواهد بود.
 

نکته ای که در مورد انتخاب پرواز در سفر خانوادگی به تایلند وجود دارد این است که معمولا در پروازهای چارتری نرخ کودک و بزرگسال یکی است ولی در پروازهای سیستمی نرخ کودک کمتر از نرخ بزرگسال است. بنابراین از کارشناسان آفتاب تراول بخواهید نرخ هر دو پرواز را به صورت کلی برای شما مقایسه کنند. برای اطلاعات بیشتر با تلفن ۸۸۵۵۹۹۲۵ تماس بگیرید.
 

برای سفر به تایلند باید ویزا داشته باشید، البته جای هیچ نگرانی نیست چون با ارائه اصل پاسپورت، کپی شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس ۳ در ۴ و گواهی تمکن مالی با مبلغ ۱۵ میلیون تومان به ازای هر نفر به کارشناسان آفتاب تراول، ویزای تایلند برای شما اخذ خواهد شد. لازم به ذکر است که برای بچه ها هم باید ویزا گرفته شود. همچنین گواهی تمکن مالی را می توانید فقط یک نسخه و از حساب سرپرست خانواده بگیرید و نیازی نیست هر یک از اعضای خانواده به صورت جداگانه گواهی تمکن ارائه دهند.
 

انتخاب مقصد مناسب

ناگفته پیداست همه شهرهای تایلند مناسب سفر با خانواده و بچه ها نیستند. بانکوک پایتخت تایلند احتمالا اولین شهری است که در سفر به تایلند از آن بازدید خواهید داشت. این شهر سرشار از جاذبه های گردشگری مناسب خانواده هاست که بدون شک مهمترین آن باغ وحش و پارک سافاری ورلد می باشد.


این مجموعه شامل یک باغ وحش و یک پارک حفاظت شده است که حیوانات در آن به طور آزادانه زندگی می کنند. خیلی از حیواناتی که بچه ها شاید فقط در کتاب ها یا فیلم ها دیده باشند را می توان در این مجموعه از نزدیک مشاهده کرد، مانند گورخر، ببر، پلنگ، زرافه، فیل، کرگدن و غیره.
 

 

اگر اهل ماجراجویی بیشتر هستید تور پوکت را به شما پیشنهاد می کنیم. در آکواریوم پوکت می توانید انواع موجودات آبزی نظیر مارماهی، کوسه، نهنگ، خرچنگ و انواع ماهی های رنگارنگ را از پشت شیشه مشاهده کنید. همچنین در باغ وحش و پارک پرندگان پوکت نیز حیواناتی نظیر تمساح، ببر، فیل و میمون قابل مشاهده است.
 

در تور سامویی نیز علاوه بر چشم اندازهای زیبا می توانید به پناهگاه فیل های سامویی بروید. این مجموعه نیز جهت حفاظت از فیل ها در سامویی ایجاد شده است و بچه ها می توانند از نزدیک با زندگی فیل ها در این محل آشنا شوند.
 

لازم به ذکر است که اکثر هتل های تایلند در مناطق ذکر شده دارای زمین های بازی و پارک های بازی مخصوص کودکان هستند و بدون شک خاطره سفر تایلند یکی از ماندگارترین خاطره ها در ذهن بچه ها خواهد بود.
 

غذاهای تایلندی

آشپزهای تایلندی صدها سال برای تهیه بهترین غذا با بهترین کیفیت و با بهترین طعم و عطر و بو زحمت کشیده اند. یکی از مزایای جهانی شدن، همه گیر شدن این غذاها در کل دنیا می باشد. در تایلند بیشتر غذاها با استفاده از سبزیجات و میوه های تازه تهیه می شود.


با توجه به نزدیکی به دریا، غذاهای دریایی بیشتر سهم را در بین غذاهای تایلندی دارند. تایلندی ها برای جذب بیشتر گردشگران بیش از ۳۵۰۰ رستوران حلال در این کشور راه اندازی کرده اند.
 

تحقیقات علمی ثابت کرده است غذاهای حلال سالم ترین غذاها هستند. همه رستوران های حلال در تایلند یک نشان مخصوص در تابلو یا پشت شیشه خود دارند که با استفاده از آن می توانید مطمئن شوید غذاهای ارائه شده در آن رستوران حلال هستند. اگر بچه کوچک به همراه دارید بهتر است از رستوران بخواهید غذاهایی که فلفل و ادویه کمتری دارند را به شما معرفی نماید.
 

خرید در تایلند

مراکز خرید زیادی در تایلند وجود دارد که در آنها می توانید برای خرید پوشاک خود و بچه ها اقدام کنید. لباس بچه در تایلند ارزان است و معمولا یکی از سوغاتی هایی است که خانواده های بچه دار برای همدیگر از تایلند می آورند. حتی خیلی ها برای خرید سیسمونی به تایلند می روند.
 

از مهمترین مراکز خرید تایلند می توان مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک، مرکز خرید سیام بانکوک و مراکز خرید سنترال فستیوال پوکت و سامویی را نام برد.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف حسمان در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

سفر به تایلند یکی از هیجان انگیزترین و به یادماندنی ترین خاطرات دوران کودکی بچه ها خواهد بود. برای برنامه ریزی یک سفر خوب خانوادگی به تایلند می توانید با تلفن ۸۸۵۵۹۹۲۵ تماس بگیرید یا برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت aftabtravel.com بازدید کنید.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics