تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

امسال ۱۶ ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری به بهره برداری می رسد

ارومیه- وزیرورزش و جوانان گفت: تا پایان سالجاری ۱۶ ورزشگاه پنج هزار نفری آماده بهره برداری می شود.

 

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر عصر پنجشنبه در آیین بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه اظهارداشت: هم اکنون ۴۵ ورزشگاه پنج هزار نفری در دست اجراست که تاپایان سال ۱۶ مورد از این ورزشگاه ها به بهره برداری می رسد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه دو ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیز در کشور در حال احداث است افزود: با اتمام این دو ورزشگاه تمام استادیوم های ۱۵ هزار نفری کشور به بهره برداری می رسد.

 

سلطانی فر با بیان اینکه امسال اولویت این وزارت خانه اتمام طرح های نیمه تمام است عنوان کرد: ورزشگاه شهید باکری ارومیه بیست و دومین ورزشگاه از نوع خود در مراکز استان‌های کشور است که به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ۱۰ سالن بزرگ پنج و ۶ هزار نفری نیز علاوه بر ورزشگاه‌های روباز در کشور فعال می‌باشد که یکی از آنها در ارومیه است و لیگ ملت‌های والیبال و مسابقات آسیایی و جهانی مختلف در این سالن برگزار شده‌است.

 

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه برای احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده، گفت: ارزش اسمی این ورزشگاه یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است و همه استانداردهای مورد تایید فیفا در آن وجود دارد.ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه که کار احداث آن از سال ۱۳۸۳ آغاز شده، در این آیین و با حضور «اسحاق جهانگیری» به بهره‌برداری رسید.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics