تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دستگیری ۲۲ سارق در فامنین و نهاوند/ ۴.۵ تن موادمخدر کشف شد

همدان - دستگیری ۱۳ سارق در فامنین، کشف بیش از ۴.۵ تن انواع مواد مخدر در همدان و دستگیری ۹ سارق در نهاوند عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

 

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۱۳ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ۱۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.سرهنگ علی حسن حیدری اظهار داشت: با مشارکت یگان های انتظامی شهرستان فامنین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اجرا شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بااشاره به این که ماموران در اجرای این طرح، ۱۳ سارق و ۳ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند، افزود: در ادامه این طرح ۷  فقره سرقت و مقداری اموال مسروقه از جمله: یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.سرهنگ حیدری بیان کرد: در این طرح ۴ متهم نیز در حوزه قاچاق کالا دستگیر و ۴۷ دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف نیز توقیف و متهمان به مرجع قضائی معرفی  شدند.

 

کشف بیش از ۴.۵ تن انواع مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان در جمع اعضای شورای تامین استان همدان از کشف بیش از ۴.۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در همدان خبر داد.سردار بخشعلی کامرانی صالح با قدردانی از حضور اعضای شورای تامین استان در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و بازدید از کشفیات اخیر پلیس در حوزه برخورد با بندهای قاچاق مواد مخدر، کشف سلاح و سارقان حرفه ای از کشف بیش از ۴.۵ تن انواع مواد مخدر در استان همدان خبر داد.

 

وی افزود:بیش از ۱۰۰ کیلو از مواد مخدر کشف شده هروئین بوده که با توجه به آثار تخریبی بالایی که این مواد مخدر دارد می تواند آسیب های جدی به جامعه وارد کند.سردار کامرانی صالح با اشاره به کشف بی سابقه یک تن مواد مخدر تریاک در ماه جاری در همدان گفت: اعضای این باند حرفه ای و سازمان یافته در تلاش بودند محموله مواد مخدر را از استان های جنوبی به استان همدان و استان های غربی منتقل کنند که با اشراف اطلاعاتی پلیس استان دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان از متلاشی شدن ۵۲ باند فعال در حوزه قاچاق مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰۰ دستگاه خودرو که در امر توزیع مواد مخدر فعال بودند توقیف شدند.

 

دستگیری ۹ سارق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۹ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته دراین شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ شا احمد ساکی گفت: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، ۴ سارق منزل، ۲ سارق اماکن خصوصی، یک سارق سیم برق، یک سارق موتورسیکلت و یک کیف قاپ را دستگیر کردند.وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت سیم برق و یک فقره سرقت مغازه اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics