تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مشکلات بیمه هنرمندان استان سمنان در سطح وزارت‌خانه پیگیری می‌شود

شاهرود - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه حل مطالبات حوزه فرهنگ در دستور کار است، گفت: مشکلات بیمه هنرمندان استان در سطح وزارت‌خانه پیگیری می‌شود.

 

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، علی‌اصغر فضیلت ضمن بیان اینکه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مهدی‌شهر و گرمسار به دلیل دو رویداد فرهنگی جشنواره ایل سنگسر و اختتامیه جشنواره تئاتر صورت گرفت، ابراز داشت: حضور وزیر به‌عنوان نماینده هیئت دولت ضمن ایجاد نشاط و روحیه در این شهرستان‌ها باعث شد تا بخشی از مطالبات نیز مطرح شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ضمن بیان اینکه در این سفر مقرر شد بخشی از مطالبات در سفر استانی وزیر مطرح و به عوامل زیرمجموعه برای اجرا ارجاع شود، افزود: برای تمرکززدایی و توجه به شهرستان‌ها برنامه اختتامیه جشنواره تئاتر در گرمسار صورت گرفت و در خلال همین رویداد برخی مطالبات هنرمندان عنوان شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه در همین سفر مسئله بیمه هنرمندان استان نیز مطرح شد، ابراز داشت: تصمیمی در سطح هیئت‌مدیره صندوق حمایت از بیمه هنرمندان گرفته و ابلاغ‌شد اما برای اجرایی شدن در سطح استان‌ها به زمان احتیاج دارد.

 

فضیلت ضمن بیان اینکه هر تصمیمی فرایندی را طی می‌کند که بخواهد به مرحله اجرا برسد، تصریح کرد: قطعاً حمایت از بیمه هنرمندان در دستور کار خواهد بود و در این خصوص فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان هرگونه که بتواند هنرمندان را یاری خواهد کرد.

 

وی افزود: قبل از سفر استانی وزیر هماهنگ شد تا مدیرعامل صندوق حمایت از هنرمندان با هیئت همراه به استان سمنان سفر کند تا موضوع بیمه و بخش‌های مختلف کنشگرهای فرهنگی و هنری از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد و درنهایت مشکلات از پیش روی این افراد برداشته شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics