تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ضعف دانشگاه‌ها در تربیت فارغ‌التحصیل متخصص را می‌پذیریم

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با بیان اینکه انتقاد به ضعف آموزش عالی در تربیت نیروی کار رامی پذیریم،گفت:ورود اساتیدجوان با دانش‌ جدید مرتبط با بازار کار می‌تواند در این زمینه کمک کند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، غلامحسین حسینی نیا درباره انتقادات به نظام آموزش عالی برای ضعف در تربیت نیروی کار ماهر متناسب با نیاز بازار اظهار داشت: واقعیت این است که کاملا این انتقادات به نظام آموزش عالی را به حق می دانیم و می پذیریم. دلیل اصلی کاربردی نبودن علوم نظام آموزش عالی این است که بدنه اصلی دانشگاه‌های ما همچنان سنتی هستند و بخش اعظم آن به رویه‌های سنتی اساتید برمی‌گردد که در این زمینه نیازمند یک تغییر پارادایم در دانشگاه‌ها و همچنین نگاه و نگرش اساتید هستیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد ورود اساتید جوان با انرژی و دانش‌های جدید مرتبط با نیازهای جدید بازار کار می تواند در این زمینه کمک کند، گفت: ما در رهیافت‌ها، اصول، برنامه‌ها و محتوای آموزش عالی نیاز به یک تحول داریم و در رأس آن تغییر و انقلاب در تفکر مدیران دانشگاهی و اساتید است.

 

وی درباره فارغ التحصیلان دانشکده کارآفرینی نیز افزود: ما صرفا به دنبال تربیت کارآفرین نیستیم و فقط یکی از اهداف دانشکده، تربیت کارآفرین است. کارآفرینی یک علم است که نیازمند به تحقیقات دارد، بنابراین تربیت پژوهشگر و تولید علم بومی کارآفرینی یکی از ماموریت‌های اصلی دانشکده کارآفرینی است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سیدمصطفی قاسمی بنادکوکی |   1399/04/23 18:59:09   |
0     0
واقعا ضعف دانشگاه‌ها در تربیت فارغ‌التحصیل متخصص مشکل ریشه ای و بزرگیست که افکار عمومی دانشگاه ها را یک بنگاه فروش مدرک با طی کردن دوره زمانی خاص می داند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics