تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شرکتهای ایرانی ۳۰ هزار واحد مسکونی در سوریه می‌سازند

رئیس اتاق بازرگانی ایران از جزئیات توافق جدید ایران و سوریه خبر داد و گفت: شرکتهای ایرانی ۳۰ هزار واحد مسکونی در سوریه می‌سازند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، غلامحسین شافعی در همایش تجاری ایران و سوریه با بیان اینکه، ایران امیدوار است تا به دنبال استقرار کامل صلح و ثبات در سوریه، شاهد بازسازی این کشور باشد، گفت: در این میان بخش خصوصی ایران آمادگی کامل دارد تا در بازسازی و تامین کالاها و خدمات مردم سوریه مشارکت نماید؛ این در حالی است که اتاق بازرگانی ایران طی سه سال گذشته، اقدام به تشکیل ستاد بازسازی سوریه با همکاری اتاق‌های بازرگانی استان‌ها کرده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس اتاق بازرگانی ایران از تشکیل اتاق مشترک دو کشور و تبادل هیات های اقتصادی ظرف سه سال اخیر خبر داد و افزود: تمرکز بر ارتقای همکاری های اقتصادی در اولویت ما قرار گرفته و ضرورت دارد هم در بخش دولتی و هم خصوصی تلاش هایی بیشتری برای اجرایی شدن توافقات مشترک صورت بگیرد.

 

وی امضای سند راهبردی همکاری های بلندمدت با سوریه از سوی نخست وزیر سوریه و معاون اول رییس جمهور را اقدام مهمی در راستای توسعه روابط تجاری دانست و خاطرنشان کرد: این توافقات باید هر چه سریعتر شکل اجرایی به خود گیرند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics