تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فروش اجناس لوکس خارجی در فروشگاه های اتکا ممنوع است

کرج -مدیرعامل سازمان اتکا گفت: برای حمایت از تولید داخلی ، فروش اجناس لوکس خارجی در فروشگاه های سازمان اتکا ممنوع شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر،عیسی رضایی در حاشیه هفتمین یادواره شهدای سازمان اتکا در که سالن اجتماعات بهشت سکینه (س) کرج برگزار شد، افزود:  اتکا نیز برای رونق تولید قدم های خوبی برداشته بطوریکه با فعال کردن کارخانه های  بخش خصوصی ، خرید و عرضه محصولان آن ها را در اولویت قرار داده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بیان داشت: با توجه به حوادث اخیر کشور و برای کاهش قیمت ها ، سازمان اتکا برای حمایت ازمصرف کنندگان بخشی از اجناس فروشگاه های خود را با تخفیف ۵۵ درصدد به خریداران عرضه می کند.
 

مدیرعامل سازمان اتکا ادامه داد: این سازمان برای تعادل بخشی به قیمت ها همچنان به فروش تامین نیازهای مردم با قیمت مناسب  ادامه می دهد و اقلام  انبارهای خود را صرف تامین نیازهای جامعه هدف و سایر قشرهای مردم خواهد کرد.
 

رضایی اضافه کرد: اقلام تولیدی اتکا شامل محصولات مختلف  دامی و کشاورزی همچون مرغ  رب گوجه فرنگی ، تن ماهی، انواع کنسرو، گندم، برنج، تخم مرغ، شترمرغ، گوشت قرمز  و...است.
 


وی گفت: اتکا حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در اختیار دارد که ۴۰ هزار هکتار آن زیر سطح کشت انواع محصولات کشاورزی و پرورش دام است.

در این مراسم یاد وخاطره شهدای سازمان اتکا گرامی داشته شد.

سازمان اتکا ۱۳۸ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics