تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش قیمت کالاها مورد قبول مردم نیست

رباط کریم- امام جمعه رباط کریم با اشاره به افزایش قیمت کالاها و خدمات بعد از افزایش قیمت بنزین گفت: افزایش قیمت کالاها مورد قبول مردم نیست.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ترابی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان رباط کریم با تبریک هفته بسیج گفت: ملت ما خود را وامدار هزاران بسیجی میدانند که خون پاک خود را خالصانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی نثار کردند و هنوز هم سرمایه ی اصلی این انقلاب هستند که در طول ۴۰ سال گذشته تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده اند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه حماسه ی عظیم بیعت با نظام و ولایت در طول یک هفته گذشته در سراسر کشور را تکرار حماسه ی ۹ دی دانست و بیان کرد: آمریکا و اسرائیل و همه ی دشمنان و نوکران آنها هنوز درس عبرت نگرفته و نمی دانند که ملت ایران دل در گرو اسلام و نظام و ولایت نهاده و در این راه تا پای جان ایستاده اند و همواره با حضور بموقع و هوشمندانه ی خود ، دشمن را پشیمان کرده و درسی فراموش نشدنی به آنها میدهند.
 

ترابی افزود: ملت غیرتمند ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته ،همیشه با حضور ایثارگرانه خود نشان داده که پیوندش با اسلام و انقلاب و ولایت ناگسستنی است ودر صورتی که دشمن غلطی بکند،آنچنان سیلی محکمی به او می زنند که هرگز فراموش نکنند.
 

وی در ادامه به افزایش قیمت کالاها و خدمات بعد از افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و بیان داشت: دولتمردان وعده دادند، به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت کالاها و خدمات را ندهند،در حالیکه در این ۱۰ روز گذشته قیمت برخی کالاها تا ۲۰۰٪ افزایش پیدا کرده است.مسئولان چرا به وعده ی خود عمل نمی کنند؟
 

امام جمعه رباط کریم حضور حماسی مردم در یک هفته ی گذشته را در راهپیمایی ها را دفاع از نظام،ولایت و امنیت کشور دانست و گفت:مردم آمدند تا از نظام و امنیت کشور دفاع کنند نه از این تصمیم.مسئولان حضور مردم را مصادره به مطلوب نکنند و به معنای قبول این تصمیم ندانند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics