تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرمایه‌گذاران بومی سرمایه خود را به سیستان و بلوچستان منتقل کنند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرمایه‌گذاران بومی سرمایه خود را از کشورهای دیگر به استان منتقل کنند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی محامی، نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان در دیدار با دو سرطایفه نارویی و سالارزهی اظهار داشت: ظرفیت‌های فراوانی در استان وجود دارد که مهم‌ترین آنها مردم ساکن در این خطه می‌باشند اما تاکنون بهره‌برداری درستی از ظرفیت این استان انجام نشده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در پاسخ به مشکلات مطرح شده توسط دو سرطایفه نارویی و سالارزهی با تاکید بر این که مشکلات مردم استان به رهبر معظم انقلاب منتقل شده است، عنوان کرد: مسائل و مشکلات در جلسات مختلف به مسئولان دستگاه‌های مختلف کشوری منتقل شده است.
 

امام جمعه زاهدان با اشاره به این که باید برای حل مشکلات استان و بهره گیری از توان و ظرفیت موجود در این خطه پهناور همه ساکنان و مسئولان دست به دست هم دهند و در این مسیر گام بردارند، گفت: دلسوزی و مدیریت دو امر مهم در سیستان و بلوچستان است.
 

وی تعصبات قومی و مذهبی را یکی از موانع توسعه و پیشرفت استان سیستان و بلوچستان دانست و تصریح کرد: برخوردهای تعصب آمیز، موجب بروز آسیبهایی می شود که تشدید آن عاملی برای جلوگیری از رشد و توسعه منطقه است.
 

آیت الله محامی ادامه داد: همه ساکنان حاضر در کشور دارای حقوق عمومی هستند و کسی نمی تواند آنان را از حقوقشان منع کند، نگاه یکسان و به کارگیری افراد در جایگاه‌های مختلف براساس اصل شایسته‌سالاری از مهمترین این حقوق عمومی است.
 

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: در راستای تقویت وحدت، سپاه چندی است که از نیروهای بومی، برای حفظ امنیت هر منطقه بهره می‌گیرد و نیروی انتظامی نیز استفاده از ظرفیت و توان نیروهای بومی هر منطقه را در دستور کار قرار داده است.

 

وی با اشاره به این که فرمانده نیروی انتظامی استان، متعهد به عدم تیراندازی به سمت جابجا کنندگان سوخت شده است، اضافه کرد: فرمانده نیروی انتظامی استان، متعهد شدند که با توجه به شرایط زندگی مردم منطقه هیچ گونه تیراندازی به جابه‌جا کنندگان سوخت صورت نگیرد و حتی تعقیب خودروهای حامل سوخت نیز انجام نشود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics