تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پیش بینی ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۳۰۰ پروژه استانی در همدان

معاون برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از پیش بینی ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۳۰۰ پروژه استانی در همدان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سید مهدی وفایی عصر پنجشنبه در پایان نشست بررسی و بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرهای گیان، برزول و فیروزان از توابع شهرستان نهاوند که با حضور فرماندار، بخشداران و شهردار و شورای شهر این شهرها برگزار شد، گفت: در سال جاری اعتباری حدود ۴۹۰ میلیارد تومان برای ۲ هزار و ۳۰۰ پروژه استانی در استان همدان در نظر گرفته‌شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بابیان اینکه تخصیص این پروژه از وضعیت خوبی برخوردار است، گفت: در بخش اعتبارات استانی بالغ‌بر ۵۰ درصد و در بخش اعتبارات متوازن منطقه‌ای نیز ۳۰ درصد تخصیص اعتبار پروژه‌ها انجام‌شده است.

معاون برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان گفت: هدف‌گذاری در سال جاری بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام و جلوگیری از تعریف پروژه جدید است که خوشبختانه از این تعداد پروژه نیز بخش قابل‌توجهی از ابتدای سال تاکنون بهره‌برداری شده و مابقی نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: این مهم به‌منظور ایجاد اعتماد میان مردم و دولت در دستور کار قرارگرفته چراکه برای مردم باید نتیجه اقدامات انجام‌شده ملموس باشد.

 

وفایی خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که فرماندار نهاوند  از پروژه‌های عمرانی سه شهر برزول، گیان و فیروزان داشت جلسه خوبی با مسئولین بخش‌ها برگزار و تصمیماتی برای تأمین اعتبار ویژه جهت تسریع بخشیدن به روند اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شد که امیدواریم با حمایت‌های استاندار و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان همدان این مهم در آینده نزدیک به پروژه‌ها تخصیص داده شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics