تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قسط آخر مطالبات کشاورزان بابت غرامت بیمه به‌زودی پرداخت می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که به زودی قسط آخر غرامت بیمه کشاورزان به آنان پرداخت خواهد شد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، داریوش اسماعیلی در مراسم قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام مصباحی امام جمعه سابق خرامه، با اشاره به پیگیری به بیمه کشاورزی سال گذشته، گفت: قسط آخر مطالبات کشاورزان بابت غرامت بیمه سال ۹۷_ ۹۶ به ازای هر هکتار ۱۵۰ هزار تومان به زودی به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

اسماعیلی رهاسازی آب بابت حقابه زیست محیطی بختگان برای اولین بار پس از خشکسالی های اخیر را گام بزرگی برای تثبیت حقابه این تالاب دانست و از کشاورزان خواست تا در رسیدن آب به دریاچه همکاری داشته باشند چرا که حقابه شهرستان خرامه طی روزهای آینده در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات قصد کاندیداتوری ندارد، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت از بنده انتظار همکاری به عنوان معاونت امور معدنی دارد و من نیز آمادگی خود را اعلام کرده‌ام، اما این موضوع مشروط به پذیرش استعفایم از مجلس خواهد بود.

 

رئیس کمیته معدن مجلس شورای اسلامی گفت: التزام عملی به اصل ولایت فقیه، رسیدگی به محرومین و گشاده رویی از مهمترین ویژگی های حجت الاسلام صباحی در طول مدتی بود که در شهرستان خرامه امامت جمعه شهرستان را برعهده داشتند.اسماعیلی همچنین خاطرنشان کرد: توصیه من به کاندیداهای احتمالی مجلس، از خود گذشتگی و حرکت بر مدار وحدت است چرا که در سایه وحدت، توسعه ادامه پیدا می کند. حجت‌الاسلام مصباحی پیش از این به عنوان امام جمعه جدید کازرون معرفی و جانشین شهید حجت‌الاسلام خرسند شده بود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics