تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عملکرد بورس در اولین هفته پاییز/ پیش بینی بازار مثبت است

بازار سرمایه در این هفته با نوساناتی رو به رو بوده که البته بی تاثیر از مولفه‌های اقتصادی، روند صعودی به خود گرفته است.

شاخص بورس در اولین روز بازار با رشد ۵۶.۶۶۲ واحدی به پله ۸۶ هزار و ۴۳۰ واحدی رسید، درحالی ارزش کل معاملات بورس تهران ازیک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۶۱ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال سهم طی ۵۶ هزار نوبت معاملاتی بود.


نماد‌های پربیننده معاملات در روز اول بازار شتران، فخوز، کگل، شپنا، فولاد، پارسان، شبندر با روند صعودی کار خود را پایان داد.


شاخص کل فرابورس با ۷۰.۱۱ واحد رشد به پله ۵۰.۹۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۷۱ میلیارد و ۳۳ میلیون سهم طی ۴۹ هزار نوبت معاملاتی بوده است.


*** در دومین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با رشد ۴۹.۷۰ واحدی به پله ۸۶ هزار و ۴۸۰ واحدی رسید، درحالی ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۵۴ میلیون ریال سهم طی ۵۲ هزار نوبت معاملاتی بود.


نماد‌های پر بیننده معاملات در روز دوم بازار همراه، فولاد، اخابر با روند صعودی و نماد فخوز، شپنا، شتران، فملی با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.


شاخص کل فرابورس با ۲.۷۰ واحد رشد به پله ۹۴۳ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۴۰ میلیون سهم طی ۹۴ هزار نوبت معاملاتی است.


*** درسومین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با کاهش ۸۷.۱۳۳ واحدی به پله ۸۶ هزار و ۳۴۶ واحدی رسید و ارزش کل معاملات بورس تهران در حالی از سه میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال سهم طی ۱۴۵ هزار نوبت معاملاتی بود.


نماد‌های پر بیننده معاملات در روز سوم بازار پارسان، جم و شخارک با روند صعودی وکگل، شپنا، شبندر و ومعادن با روند نزولی کار خود را پایان داد.


شاخص کل فرابورس نیز با ۹۰.۲ واحد رشد به پله ۲۰.۹۴۶ واحد رسید که بر این اساس ارزش کل معاملات از دو میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۰۱ میلیارد ریال سهم طی ۷۷ هزار نوبت معاملاتی است.


*** درچهارمین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با افزایش ۹۷.۱۸۲ واحدی به پله ۸۶ هزار و ۵۲۹ واحدی رسید، درحالی  ارزش کل معاملات بورس تهران از دو میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۱۲ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال سهم طی ۸۶ هزار نوبت معاملاتی بود.


همچنین نماد‌های پر بیننده معاملات در روز چهارم بازار فولاد، شتران، اخابر، پارسان و شپنا با روند صعودی وخساپا با روند نزولی کار خود را پایان داد.


شاخص کل فرابورس با ۲۰.۰ واحد کاهش به پله ۲۰.۹۴۵ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۴۹ میلیارد سهم طی ۴۵ هزار نوبت معاملاتی است.


*** در آخرین روز بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با رشد ۱۰۷.۶۴ واحدی به پله ۸۶ هزار و ۶۳۶ واحدی رسید، درحالیکه ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۲۵ میلیون ریال سهم طی ۶۲ هزار نوبت معاملاتی بوده است.


نماد‌های پربیننده معاملات در آخرین روز بازار فولاد، همراه، شسپا، فارس، شتران با روند صعودی و نماد خساپا، خودرو با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.


شاخص کل فرابورس با ۱.۴۰ واحد رشد به پله ۹۴۶ هزار و ۶۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۹۵۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۶ میلیون سهم طی ۳۹ هزار نوبت معاملاتی است.

 

 

منبع خبر: خبر نگاران جوان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics