تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۵۰۰ مجوز مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری صادر شد

۵۰۰ مجوز مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری صادر شد

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، نظام آرمند افزود:این مجوز های در زمینه پرورش گاو شیری و پرواری، گوسفند، قارچ خوراکی، بوقلمون گوشتی، زنبور عسل، بسته بندی انواع ترشیجات و محصولات کشاورزی، کشت محصولات گلخانه ای، تکثیر گیاهان زینتی و... و. صادر شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

آرمند تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشاغل مستقل و پشتیبان برای سامان دهی و حمایت از مشاغل خانگی به بانک های عامل معرفی شده است و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تاکنون جذب شده است با صدور این مجوزها زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر فراهم شده است.


کارشناس مسئول صدور پروانه سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: کسب و کار خانگی به فعالیت هایی که توسط عضو یا اعضای خانوار در فضای مسکونی ودر قالب طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلاق در آرامش واحدهای مسکونی منجر به تولید کالای قابل عرضه به بازار در خارج از محیط مسکونی می شود اطلاق می شود.

 

آرمند گفت:بیشتر محصولات عرضه شده در فروشگاه های سطح شهر ماحصل تولیدکنندگان مشاغل خانگی است.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مریم بیکی |   1399/04/31 22:24:26   |
0     0
کسب و کار خانگی به فعالیت هایی که توسط عضو یا اعضای خانوار در فضای مسکونی ودر قالب طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلاق در آرامش واحدهای مسکونی منجر به تولید کالای قابل عرضه به بازار در خارج از محیط مسکونی می شود اطلاق می شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics